Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

iNexus

Tråden skapades och har fått 13 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Danska Macnyt har snappat upp en kul liten sak från AppleInsider:

http://macnyt.dk/default.tpl?news=20030205132500

• Medlem
  • 2003-02-07 11:22

Wow!

någon som har kvar videoklippet ? länken hos macnyt.dk är bruten...

• Oregistrerad
  • 2003-04-08 15:53

Grejt! tack så mycket!

Hmm, bara min QuickTime kopia eller är det något fel på Inexus filen ? mitt i krashar QT..

• Oregistrerad
  • 2003-04-08 16:25

Krashar för mig med. Men det verkar vara en riktigt trevlig produkt hur som helst. Nu är det bara att vänta och se vad som är rykten och inte. Hur kraftfull den är, om man kan använda den som ritplatta eller inte(alltså om den duger, har tillräckligt hög upplösing) osv. Spännande.

Ändring: förtydligande

• Medlem
  • 2003-04-08 18:16

blev krasch här också. och vlc fick också spratt när jag försökte öppna den.

/majk

Citat:

Skrevs ursprungligen av Page Not Found/ Per
Krashar för mig med. Men det verkar vara en riktigt trevlig produkt hur som helst. Nu är det bara att vänta och se vad som är rykten och inte. Hur kraftfull den är, om man kan använda den som ritplatta eller inte(alltså om den duger, har tillräckligt hög upplösing) osv. Spännande.

Det är för att VLC inte kan spela upp .mov...

• Oregistrerad
  • 2003-04-08 18:29

Jag spelar filen i Quicktime spelaren, hade inte äns fått tanken att prova i VLC. Det är Quicktime spelaren som krashar.

Citat:

Skrevs ursprungligen av cube_owner
Det är för att VLC inte kan spela upp .mov...

Oops sorry, råkade citera dig istället för inlägget under dig

• Oregistrerad
  • 2003-04-08 20:17
Citat:

Skrevs ursprungligen av Page Not Found/ Per

Måste bara klargöra att iNexusfilmen inte är någon reklamfilm från Apple. Det är en animerad film av en kille som vill imponera på apple och få anställning av dom. Det står t.o.m. i slutet av filmen.

• Oregistrerad
  • 2003-04-08 20:27
Citat:

Skrevs ursprungligen av badmojo
Måste bara klargöra att iNexusfilmen inte är någon reklamfilm från Apple. Det är en animerad film av en kille som vill imponera på apple och få anställning av dom. Det står t.o.m. i slutet av filmen.

Den biten har jag inte sett, ser bara en bit sen ger QT-spelaren upp, med ett felmeddelande. Fattar inte varför QT-spelaren krashar för mig.

1
Bevaka tråden