Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Skillnaden mellan IView Media och IView Media Pro?

Tråden skapades och har fått 6 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • Kristianstad
  • 2006-08-31 14:49

Är det någon som har testa båda programmen som kan berätta vad skillnaden är?

• Medlem
  • Stockholm
  • 2006-08-31 16:18

Hmm, iView Media säljs inte längre såvitt jag vet. Skillnaden tidigare var bl a begränsningar i antalet filer som hanteras i varje katalog. Dessutom så fanns om jag minns rätt stöd för fler format i Pro-versionen.

iView Media Pro finns

Ursprungligen av rasta:

Hmm, iView Media säljs inte längre såvitt jag vet. Skillnaden tidigare var bl a begränsningar i antalet filer som hanteras i varje katalog. Dessutom så fanns om jag minns rätt stöd för fler format i Pro-versionen.

iView Media Pro finns kvar och säljs - bara det att den är uppköpt av Microsoft...

Men den är toppen o macversionen fortsätter.

• Medlem
  • Stockholm
  • 2006-09-02 09:57
Ursprungligen av Peter de Voto:

iView Media Pro finns kvar och säljs - bara det att den är uppköpt av Microsoft...

Men den är toppen o macversionen fortsätter.

Jo, att iView Media Pro säljs vet jag, men jag skrev att iView Media inte säljs såvitt jag vet. Om man kollar på downloadsidan så kan åtminstone inte jag hitta programmet. Sista versionen var väl 2, och Pro-versionen är ju nu uppe i 3.1.1. Eller har jag missat något?
http://www.iview-multimedia.com/downloads/

Hm - Microsoft säljer nu bara pro varianten

Ursprungligen av rasta:

Jo, att iView Media Pro säljs vet jag, men jag skrev att iView Media inte säljs såvitt jag vet. Om man kollar på downloadsidan så kan åtminstone inte jag hitta programmet. Sista versionen var väl 2, och Pro-versionen är ju nu uppe i 3.1.1. Eller har jag missat något?
http://www.iview-multimedia.com/downloads/

Ursäkta så slarvigt läst av mig, du har inte alls missat. Det är så; Microsoft tog över och har alltså slutat sälja det billigare programmet...

• Medlem
  • Stockholm
  • 2006-09-02 22:35
Ursprungligen av Peter de Voto:

Ursäkta så slarvigt läst av mig, du har inte alls missat. Det är så; Microsoft tog över och har alltså slutat sälja det billigare programmet...

Är lite synd, eftersom man fick väldigt mycket bra program för pengarna med den billigare varianten. Ganska lagom version för konsumentmarknaden.

1
Bevaka tråden