Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum. Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.
Inget EQ-fönster kommer fram och ingen genväg till EQ:n finns längre i fönstrets "ram" som i version 6.
Ja, genvägen i iTunes-fönstrets "ram" är borttagen i iTunes 7. Du måste gå via "Visa"-menyn nu för att få fram EQ-fönstret.
Om det inte fungerar att få fram EQ-fönstret via menyn, och du är helt säker på att EQ-fönstret inte har hamnat bakom något annat fönster, så föreslår jag att du besöker Apples diskussionsforum, för att se om det är fler som har samma problem med iTunes 7. I så fall finns det säkert förslag på lösning där.
Jag fick fram equalizern så här. Gå till Innehåll och välj Visa equalizer. Förmodligen syns inget. Gå till Fönster och välj Lägg alla överst. Ett helt vitt fönster dyker upp. Gå åter till Fönster och välj Minimera. Med lite tur dyker nu ett minimerat fönster upp. Klicka på gröna pricken så är equalizern som vanligt.
Jag fick fram equalizern så här. Gå till Innehåll och välj Visa equalizer. Förmodligen syns inget. Gå till Fönster och välj Lägg alla överst. Ett helt vitt fönster dyker upp. Gå åter till Fönster och välj Minimera. Med lite tur dyker nu ett minimerat fönster upp. Klicka på gröna pricken så är equalizern som vanligt.
Tack! Efter att den gått å gömt sig igen dök den faktiskt upp med den här metoden.