Har kört betaversionen i åtminstone en månad utan några som helst problem. Det är ju inte en beta för ett nytt program, programmet har funnits länge och väl och fungerat bra, det är bara ub-versionen som är beta.
Men finns det de som det strular för, och du skulle råka bli en av dem, så är det så klart en klen tröst att det fungerar bra för mig, men jag tänkte ändå säga att jag inte har några som helst problem med betan.
Fridens!
m.
PS. Testade både Uno och nån annan liknande pryl, och båda fungerar stabilt och ser bättre ut än systemet i original, men det är klart att det är ShapeShifter som regerar. Men när du väl kör igång med SS, så kom för guds skull ihåg att leta efter themes på andra ställen än de som man kan ladda ner direkt via ShapeShifter, för det är långt ifrån allt som listas där, och flera av de sjysstaste finns inte med där (och några av de vidrigaste finns med, så det är inte nån estetisk kvalitetskontroll för de som kan laddas via SS). Och glöm inte att du kan modifiera themes via SS också, för att ganska enkelt kunna påverka enklare grejer som generell färgskala och ljushet och sånt och spara om som en egen mod.