Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum. Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.
Mjo, men det är bra om du skriver med det då. Dessutom så kan Nvu, som pesc säger, redigera sidor lokalt.
Jo, men eftersom du gav tips som bara var av den typen så kunde det ju varit så att du missförstod, för jag sa ju iaf inte att det var en sådan typ jag eftersökte, lika lite som att jag inte sa att jag inte eftersökte den typen.
Jag tycker det var bra att tråden grävdes upp, för Nvu och Amaya har jag inte testat. Jag jobbar fortfarande i gamla HomePage, som är ett alldeles utmärkt program, men på MacBooken så är det inte lika smidigt längre. Dags för ett nytt.
Jag tycker det var bra att tråden grävdes upp, för Nvu och Amaya har jag inte testat. Jag jobbar fortfarande i gamla HomePage, som är ett alldeles utmärkt program, men på MacBooken så är det inte lika smidigt längre. Dags för ett nytt.
Jag slår ett slag i så fall för Rapidveawer från www.realmacsoftware.com.
Det kostar inte många spänn och är hyfsat flexibelt.
Det bygger på mallar(utseende) och plugins (funktioner).
Både plugins och mallar kan man köpa lösa från flera företag på nätet.
Man är väldigt fort igång, perfekt för föreningar och liknande när man kanske vill säga något men inte har det tekniska kunnandet att publicera på nätet.
Välkommen/Start, Blogg, Fotoalbum, Filmalbum, text/bildsidor, etc fixas på studs.