Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Hitta mjukvara till att köra .jar filer på datorn !

Tråden skapades och har fått 9 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Jag skulle vilja hitta ett program som kan köra .jar paket ( filer ). Det är små program i Java som fungerar på min Telefon ( SE W810i ). Jag skulle vilja kunna köra dem på min dator och jag undrar vilket program eller pluggins till java behöver jag för att kunna köra .jar pake ( filerna ).

Har du testat JarBundler? Lät som ett alternativ då jag lite snabbt tittade på versiontracker.

• Medlem
  • Göteborg
  • 2006-09-26 15:05

Du behöver en "telefonemulator". Googla JME eller JMEE

mvh
b0bben

Ursprungligen av b0bben:

Du behöver en "telefonemulator". Googla JME eller JMEE

mvh
b0bben

hitta inget ting på JME eller JMEE !

• Medlem
  • Umeå
  • 2006-09-26 15:25

.jar är java program - ska bara vara att dubbel klicka för att köra dom under X. problemet med att köra den som är skriven för din telefon på din dator är att javan på din telefon är troligen javame eller har några special skrivan klasser för din mobil vilket gör att de programmen inte kan köra på din dator rakt av.

Ursprungligen av tok:

.jar är java program - ska bara vara att dubbel klicka för att köra dom under X. problemet med att köra den som är skriven för din telefon på din dator är att javan på din telefon är troligen javame eller har några special skrivan klasser för din mobil vilket gör att de programmen inte kan köra på din dator rakt av.

Precis och nu undrar jag om det finns något program till os X som klarar att handera det detta problem och kör mina .jar filer som på min telefon rakt av.

Mjukvaran du söker borde finnas på Sony Ericssons utvecklarsida

Ursprungligen av Hagelin:

Mjukvaran du söker borde finnas på Sony Ericssons utvecklarsida

Hmm Frågan är bara om SE har stöd för Os X

Jag vill kunna köra .jar filerna som ett program som jag gör på min telefon.
finns det någon mjukvara som kan köra .jar filerna som ett program som det gör i telefonen!

Hm. Jag har ett problem, som antagligen är rätt offtopic, men ändå. Jag har "moddat" ett mobilspel genom att ändra karaktärerna etc., och jag skulle vilja kunna spela det på min mobil. Men när jag exporterar det till .jar så går det inte att använda på telefonen.
Vad göra? Någon som vet?

1
Bevaka tråden