Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Problem med inbyggt ljudkort..

Tråden skapades och har fått 3 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • International user
  • 2001-12-23 13:15

Jag blir mer och mer irriterad på detta... Efter mellan en och 10 timmar så slutar ljudet att fungera på datorn, helt. Då måste jag starta om den för att få igång det igen. Konstigt är att iTunes stannar när detta händer och om man trycker på play så händer inget, inte ens återstående tid minskar... Hur gör man för att fixa detta? Jag har en 867 QS med ett par isticks och subwoffer

Jag har haft samma problem...anar inte hur i svarta helvete man fixar det...unntagen reb00t...jag har oxo sticks och sub och det fungerar kanske att nappa ut USB-kabeln til sub-woofern och plugga den i igen...

• Medlem
  • International user
  • 2001-12-26 16:48

Hmm, funkade inte, dock så hoppade ljudet i den inbyggde igång, men det bbrusar

• Oregistrerad
  • 2001-12-27 02:39

När jag uppdaterade till senaste uppdateringen av macosx(tror det var den, iaf någon av dem senaste som fanns på updaten) så inträffade liknande för mig, ljudet har försvunnit två gång efter att dator varit i viloläge, drog ut mina pc högtalare ut uttaget ljudet kom i de interna sen kopplade jag in dem igen och så var det tillbaka med normalt ljud, får se om det dyker upp fler gånger men så löste jag det. Starta om datorn hjälper med fast inte så roligt ;), iof går rätt snabbt på min nya quicksilver 733

1
Bevaka tråden