Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

iWork- och iLife-paketen uppdateras inför Aperture 1.5

Tråden skapades och har fått 4 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Nu har Apple släppt uppdateringar till alla programmen i iLife- och iWork-paketen (tack för tipset samul) inför släppet av Aperture 1.5. Kanske är det därför det varit en veckas väntetid på Aperture 1.5?

Apple har även passat på att ge några av de andra programmen buggfixar och lite annat, från Programuppdateraren:

iWeb 1.1.2
Den här uppdateringen åtgärdar kompatibilitetsproblem vid åtkomst till Aperture 1.5-innehåll i iWeb.

iPhoto 6.0.5
Den här iPhoto-uppdateringen innehåller nya teman för kalendrar, gratulationskort och vykort för Apples utskriftstjänster, inklusive ett antal designer för helgdagskort. Den åtgärdar också kompatibilitetsproblem vid åtkomst till Aperture 1.5-innehåll i iPhoto.

iMovie HD 6.0.3
Den här uppdateringen åtgärdar kompatibilitetsproblem vid åtkomst till Aperture 1.5-innehåll i iMovie HD. Uppdateringen förbättrar också den allmänna stabiliteten och åtgärdar ett antal mindre problem.

iDVD 6.0.3
Den här uppdateringen åtgärdar kompatibilitetsproblem vid åtkomst till Aperture 1.5-innehåll i iDVD.

GarageBand 3.0.4
Den här uppdateringen åtgärdar kompatibilitetsproblem vid åtkomst till Aperture 1.5-innehåll i GarageBand.

Även Pages har uppdaterats till 2.0.2 och Keynote till 3.0.2, endast för kompatibilitet med Aperture 1.5.

Senast redigerat 2006-09-28 22:55

Mattias L får lite cred för att hann före med en tråd om detta (som han sen tog bort) men jag skulle ha varit först om jag inte varit så ambitiös att samla ihop alla svenska texterna

• Medlem
  • Stockholm
  • 2006-09-28 23:05

En uppdatering för Apertureanvändarna och vykortsfantasterna alltså... Gäsp, jag tror jag hoppar den.

Vart är Mac OS X 10.4.8 med M600i stöd frågar jag mig.

Fler som väntar på stöd för m600i.. jag ska köpa en så fort som apple uppdaterar stödet i iSync (innan dess har jag ingen större nytta av telefonen)

Måste göra dig besviken Acke, det kommer INTE iSync-stöd för M600i i 10.4.8. Tro mig, jag vet.

1
Bevaka tråden