Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Sony Ericsson W950i

Tråden skapades och har fått 39 svar. Det senaste inlägget skrevs .
  • Medlem
  • Jönköping
  • 2006-11-07 22:10
Ursprungligen av staed:

Jag läste något rykte någonstans om att SE och Apple jobbar på en lösning, men det vet man ju inte om det stämmer.

Håller alla tummar jag kan!!!!

• Medlem
  • Jönköping
  • 2006-11-07 22:09

Pratade med SE callcenter idag, och min lur har en gammal mjukvaruversion... Yes, tänkte jag och gick till över gatan till högskolan för att uppdatera... Men tji fick jag, programmet svarade att jag redan hade den senaste mjukvaran. Efter ytterligare telefonsamtal till callcentret så fick jag bara beskedet att min telefon har en gammal mjukvara och att de inte visste varför min lur inte ville uppdatera sig...

Jag håller typ allas tummar.

• Medlem
  • Stockholm
  • 2006-11-12 14:07

OS X Themes

Hittade lite roliga teman som faktiskt är helt gratis. En del häftiga Mac thems med os x gränssnitt. Men det är ändå rekommenderat att registrera sig på sidan så slipper man vänta 25 sec för att ladda ner dom.

Kolla in Transparent ter den gillar jag skarpt.

http://gallery.mobile9.com/c/sony-ericsson-w950w950i-themes/1/

/David

Väcker gammal tråd. Har det hänt något på mjukvarufronten? Hur känns luren så här några veckor efter köp?

Jag är fortfarande nöjd. Alarmet har vägrat ringa några gånger, men sovmorgon är ju ganska skönt det också. Hoppas att det löser sig med någon uppdatering (Någon som vet om det kommit någon ny firmware? Man vill ju inte starta om i Windows i onödan. ). Den har även spontanbytt alarmsignal en gång.

MEN om Apple släpper en dunderlur i januari blir det nog att försöka sälja, annars behåller jag den gärna

• Medlem
  • Växjö
  • 2007-01-29 15:07

Nu väcker jag tråden igen.

Har precis köpt en w950 och trvis kanon med den. Dock undrar jag var jag kan hitta lite roligheter till den. Program, spel, teman etc.. Gärna gratis såklart

"UIQ3 software catalog"
http://my-symbian.com/uiq3/software/index.php

Några axplock:

PuTTY
Lemmings och Oh-no! More Lemmings
ScummVM (För att spela bl a Monkey Island)

Kör också en W950i sedan i början av November och är ruskigt nöjd!
Dock så saknar jag iSync stöd...menmen

För er som inte har uppgraderat programvaran i era W950i sedan ni köpte dem så är det ett hett tips. Min rullar på mycket snabbare nu. Framförallt så är Walkman mycket snabbare. Dock så behövs en PC och lite backup för att göra det..

wap.salling.com har gett ut en testversion av Salling Clicker också. Kul o testa!

Har någon annan något trevligt tips?

Ha det!

Håller med om att telefonen blev bättre efter uppdatering. Tycker att teckenigenkänningen blivit bättre och snabbare också.

Läste mitt första inlägg i denna tråd nu.. Hihi.. "Då jag börjat tvivla på att Apple någonsin kommer att bygga en telefon har jag börjat titta runt efter annat."

Det fick jag äta upp minsann

Bevaka tråden