Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Omslagsbläddraren i iTunes 7 är såå cool. Men vaffo?

Tråden skapades och har fått 6 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • Helsingborg, Sweden, Sweden
  • 2006-10-03 19:20

Jag skulle kunna sitta hur länge som helst och klicka "nästa låt", bara för att se hur albumen bläddras fram. Det är så jävla snyggt!
Men allvarligt, vad ska man ha det till? Vill jag lyssna på en speciell artist eller album, så skriver jag det i filtret. Int' fanken sitter jag och bläddrar fram till det album jag vill ha.
Och iTunes ligger ju alltid i bakgrunden, och då har man ju ingen glädje av det visuella.

Finns det någon tanke bakom det hela som jag inte har listat ut?

Har du aldrig ägt en back med LP-skivor och bläddrat bland dem på måfå för att hitta något att lyssna på?

• Medlem
  • 2006-10-03 19:35

Hehe... Jo, vi har ju "Blanda" för måfå-låtar. Och hade det räckt att skriva "Buckcherry" nånstans vid backen, så hade jag gjort det...
Jag har 386 album. Liiiite jobbigt att bläddra varje gång jag vill byta album/artist...

Tycker det är lite tråkigt, Coverflow känns sämre nu än innan infogandet i iTunes. Snabbare dock, men sämre.

• Medlem
  • 2006-10-03 20:05

Coverflow? Är det nåt separat program som gör samma sak?

Kom precis på att jag kan ha iTunes på min andra skärm. Så då kommer nästa fråga; Kan man "frigöra" själva bläddraren? Vore ju mycket fräckare att ha bläddraren som "skrivbordsbild".

CowerFlow var ett separat program som nu är uppköpt och integrerat i iTunes. Den tidigare versionen hade fler funktioner. Bland annat helskärmsläge.

Min vilda chansning är att Coverflow kommer att integreras i Frontrow/iTV eller något liknande. Det är ju som gjort för att fungerar som HTPC-gränssnitt. Snyggt, logiskt, tydligt.

1
Bevaka tråden