Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum. Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.
Halloj!
Jag är på jakt efter en uppblåsbar säng. Mer än en luftmadrass, alltså. Den ska gärna vara typ 160 eller 180 bred.
Jag behöver köpa den i Göteborg. Och jag behöver köpa den idag.
Om det är omöjligt, så vill jag veta var jag kan hitta en ändå.
Ni måste ju veta det här! Det är ju grundläggande.
På Jysk köpte jag en uppblåsbar säng med inbyggd pump, ca 160 bred/ 50 hög för 400-500 kr. Fanns i alla fall för någon månad sen.
Kostade 500:- när jag köpte. Koppla den till el-nätet & se hur den inbyggda pumpen förvandlar den till en dubbelsäng. Skall man bara sova någon natt är den utmärkt.
Kostade 500:- när jag köpte. Koppla den till el-nätet & se hur den inbyggda pumpen förvandlar den till en dubbelsäng. Skall man bara sova någon natt är den utmärkt.
Min sambo ligger på en här bakom mig och läser. Verkar vara hel nöjd att få slippa ligga på golvet på en tunn madrass.
Glöm det!
Jag ringde (det finns fortfarande telefoner!).
Man blir ju lite skraj när det inte finns lagersaldo för varje butik på nätet. Men men...
Efter jobbet är det jag som sticker till Frölunda!
Glöm det!
Jag ringde (det finns fortfarande telefoner!).
Man blir ju lite skraj när det inte finns lagersaldo för varje butik på nätet. Men men...
Efter jobbet är det jag som sticker till Frölunda!
/pelle
Nu bor ju jag i Kungsbacka, finns inte Jysk nere vid Torget / Systembolaget eller är jag helt ute och cyklar?
Nu bor ju jag i Kungsbacka, finns inte Jysk nere vid Torget / Systembolaget eller är jag helt ute och cyklar?
Jodå, serru!
Min hustru var där häromdagen. Och de hade två modeller inne. En smal rackare och en med de bisarra måtten 240x180 centimeter. Basketspelarsäng, eller anpassat för korta breda människor?
Jodå, serru!
Min hustru var där häromdagen. Och de hade två modeller inne. En smal rackare och en med de bisarra måtten 240x180 centimeter. Basketspelarsäng, eller anpassat för korta breda människor?
Trefligt med en granne i den Blå Kommunen!
Mycket trevligt, likaså att vi fortsatt är en härlig blå kommun. Hoho!