Tycker nästan rubriken borde ändras nu.
Så när kommer den? Jag har gått och väntat sen ryktena om en ny variant i november. I början var det en väntan på kapital för att kunna införskaffa den, nu väntar jag på att den ska släppas.
Många gånger har jag hakat på de många rykten som har spridits om detta, lika många gånger har jag blivit besviken. Jag har lärt mig mycket om Mac under den tid jag har hängt på dessa forum och insupit information. Ruskigt frustrerande dock att inte kunna få använda denna maskin.
Jag har varit sugen ett bra tag nu på att bara slå till ändå istället för denna väntan.
Det sämsta med apple är just att priset är konstant oberoende av hur gammal modellen är, komponenterna i nuvarande Mac Pro:n kostar ju rätt mycket mindre idag än då när den släpptes.
Vilket gynnar dem som slår till på en ny modell snabbt som ögat men kanske riskerar en del barnsjukdomar i och med en ny modell.
Jag är ju rätt petig av mig och vet att jag förmodligen kommer ångra mig ifall jag slår till nu istället för att bara vänta lite till... bara lite till, en vecka till, det är ju snart tisdag igen! Tjoho... eller näe, men nästa vecka kanske...
Jag har tom gjort några tafatta försök att hålla mig borta från 99.se samt macrumors.com m.fl. det har inte gått så bra. Jag sitter tom och glor på getamac reklamsnuttarna ibland när jag har tråkigt, då har det nog gått för långt.
Jaja, vad är en bal på slottet...
Men när den kommer, vilken fest! Tillsammans med CS3 serien och så småningom Leopard m.m. Ja när den dagen kommer, då ska jag nog rita ett kors i taket banne mig!