Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum. Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.
stormen verkar ha lagt sig och människor verkar åter vara nöjda med sitt itunes efter 7.0.1 kom ut. Men jag har fortfarande samma problem. Det kraschar fortfarande ofta när det ska börja spela upp en ny låt. Ljudet börjar hacka, och sen dör itunes.
Någon som kan hjälpa?
Aldrig hört på maken (Maccen?) att något sånt skulle hända med iTunes! Enda gången det hände något riktigt konstigt, igår faktiskt, var att iTunes plötsligt började spela Martin Stenmarcks 7-milakliv samtidigt med en pianolåt. Det lät hemskt men la av efter 5 sekunder. Men.. annars är jag nöjd!
Prova att installera om iTunes och se över ljudkortet vettja.
Min installation av iTunes 7 har den egenheten att ofta händer inget när jag klickat på tex play-knappen, inte förrns jag drar undan pekaren från knappen hoppar avspelningen igång (eller stoppas om det var stoppknappen jag tröck på)
Någon annan som upplever detta?
Ungefär varannan gång jag använder itunes 7.0.1 är kategorierna helt oläsliga och blurriga (t ex namn, tid, artist etc.) Det hjälper att gå till mini-spelaren och tillbaka igen, men orka!! Nån annan?
Ungefär varannan gång jag använder itunes 7.0.1 är kategorierna helt oläsliga och blurriga (t ex namn, tid, artist etc.) Det hjälper att gå till mini-spelaren och tillbaka igen, men orka!! Nån annan?
Får samma problem då och då- Inte så ofta som du dock. "Zero Hickups" My ass