Kort svar: När det finns några verkligt användbara och framför allt marknadsmässigt livsdugliga tillämpningar.
Har själv av och till stått med ena foten i den där vansinniga branschen och har snart tappat räkningen på hur många "revolutionerande" nya interaktionssätt som presenterats på det sättet. Alltid har det varit leksaker utvecklade av marknadsfrånvända och ärligt talat ganska visionslösa eggheads som kör någon meningslös presentation i stil med den i videon, helst ska det vara en massa OpenGL-leksaker så man verkligen ser hur jättehäftig tekniken är. Det brukar vara tillräckligt för att slå blå dunster i ögonen på lättlurade manliga riskkapitalister i åldern 55+ som vill "hänga med", och det slutar i att tiotals miljoner pumpas in i ett företag som till sist sitter med en leksak för 100 papp med ett vagt definierat användningsområde, gärna inom någon obskyr inriktning av naturvetenskaplig forskning. Efter ett par år går verksamheten i konkurs, allt medan grundarna kliar sina äggformade huvuden och undrar hur det kunde gå så snett med en så cool idé.
Så innan vi får se något annat än en överentusiastisk matematiker som visar psykedeliska mönster skulle jag svara "när det snöar i helvetet". Men skulle någon vettig människa ta sig an idén och prestera något annat än meningslösa leksaker kan jag väl tänka mig att omvärdera min uppfattning.