Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Program som inte startar

Tråden skapades och har fått 4 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Jag har fått ett rätt så störande problem på sistonde. Mina program startar inte, har jag tur så blinkar dom till en gång i dockan men sen händer inget mer. Det är samma sak för en annan användare på datorn. Har provat reparera permissions men det fixade inget.

Någon idé, någon?

• Oregistrerad
  • 2006-11-18 13:13

Jag har exakt samma problem! La just in ett inlägg om det! (sorry, borde ha sökt noggrannare innan)

• Medlem
  • Alvesta
  • 2006-11-18 13:34

Testa att reparera behörigheter.

• Oregistrerad
  • 2006-11-18 15:21

funkar inte. Reparera behörigheter är macanvändarnas motsvarighet till regndans!

Svarade liknande i en annan tråd nyligen, but here it goes: Du har inte använt dig av monolingual och tagit bort specifik programkod? Exakt det hände för mig när jag testade monolingual och inte tänkt till innan.

Ursprungligen av Smeagol:

Jag har fått ett rätt så störande problem på sistonde. Mina program startar inte, har jag tur så blinkar dom till en gång i dockan men sen händer inget mer. Det är samma sak för en annan användare på datorn. Har provat reparera permissions men det fixade inget.

Någon idé, någon?

1
Bevaka tråden