Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum. Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.
"Steg 1: För att kunna lyssna på poddradio måste du installera ett program som kan ta emot podcaster. Exempel på sådana program för PC är Itunes (finns även för Mac), Doppler, och FeedReader."
Det är nästan så man vill skicka dem ett mail och förklara hur det egentligen ligger till, vad ska man säga? windows-insnöade så det förslår... hehehe jaja man ska väl inte "sparka" på dem som ännu inte sett ljuset för mycket
Annars kan det var rätt smart att skriva så, som DN gjorde. Många peze-tomtar är allergiska mot allt som har med Mac att göra. Nu kanske fler vilseledda vågar prova iTunes.
Annars kan det var rätt smart att skriva så, som DN gjorde. Många peze-tomtar är allergiska mot allt som har med Mac att göra. Nu kanske fler vilseledda vågar prova iTunes.
Ja, iTunes och iPod verkar ju vara inkörsporten för en hel del switchers
Ja... Svenskt Aeroplan Aktie Bolag öppnade precis en ny fabrik för att kunna bygga bilar till de svenska vägarna, samma sak med VOLVO. Dessa bilar har aldrig förr rullat på de svenska vägarna ....
Hur som haver, mailade till någon ansvarig utgivare där....
Tack och lov, som jag har väntat! Hur har jag klarat mig utan iTunes på min mac? DN har aldrig verkat vara en bra tidning tidigare, men efter det där så steg de i min aktning.
Ok, jag kanske är bitter och humorlös, men så jäkla konstigt skrivet är det väl inte? 95% av alla som läser den texten sitter med Windows, då borde väl texten efter alla konstens regler rikta sig mot just den majoritet som läser den?
Jag håller med dig, men det ser trots allt ganska så roligt ut, med tanke på att iTunes just är ett Mac-program i första hand - som råkar finnas även till PC.
Är väl inget sakfel i hur de formulerade sig. De säger att de ska ge exempel på program som hanterar podcast för PC och Itunes är ju faktiskt ett sådant program. Det hade ju inte varit bättre om de inte hade sagt att programmet finns till Mac också, eller hur? Man får ju faktiskt tänka på att de flesta människor använder windows och många knappt vet vad en mac är..