Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Problems med firefox (Går inte skriva)

Tråden skapades och har fått 12 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • Östersund
  • 2006-11-16 21:44

Någon annan än jag som har problem med firefox efter ett tags användande, så slutar tangentbordet att fungerar går inte skriva något i adress fältet eller formulär? testade att öppna textredigeraren och där gick det att skriva när jag sedan gick tillbaka till firefox så fungerade det att skriva. Problemet fanns också i firefox 1.5.

Går det på något sätt att åtgärda? utan att behöva öppna textredigeraren :rolleyes:

Tacksam för svar.

Senast redigerat 2006-11-16 22:00

Jag stöter rätt ofta på de att alla kortkommandon i FF slutar att fungera, räcker med att byta till nåt annat program o sen byta tillbaka till firefox (utan att stänga den) så kommer dom igång igen.. Bug antar jag..

Vet inte om problemet också innefattar de du beskriver, kan kolla nästa gång

  • Medlem
  • Trollhättan
  • 2006-11-16 22:55

samma här

jag har också samma problem, det jag märkt är att det bara verkar uppstå när jag är inne på någon sida som har något i flash.

  • Medlem
  • Östersund
  • 2006-11-17 08:43
Ursprungligen av himynameisjonas:

jag har också samma problem, det jag märkt är att det bara verkar uppstå när jag är inne på någon sida som har något i flash.

Exakt, om det är flash så börjar problemet.

  • Medlem
  • Göteborg
  • 2006-11-17 03:46

Bugzilla..

  • Medlem
  • Malmö
  • 2006-11-17 07:34

Jag har samma problem, men bara sedan Firefox 2.0.

  • Medlem
  • Örebro
  • 2006-11-17 08:13

ytterligare en i raden som räcker upp handen och säger "jag med" men som någon tidigare skrev så räcker det med att byta till ett annat program och sedan tillbaka igen

...har hänt på både 1.5 och 2.0 för mig

  • Medlem
  • Umeå
  • 2006-11-17 08:55

Jag har också råkat ut för det EN gång sedan jag uppgraderat till 2.0, inte tidigare.

  • Medlem
  • International user
  • 2006-11-23 01:08

händer mig också sen jag uppgraderade till 2.0. öppnar alltid word och skriver ngt där för att sen gå tillbaka. rätt jobbigt i längden. för mig händer det nästan varje gång jag e inne på radioblogclub.com

  • Medlem
  • Umeå
  • 2006-11-23 09:27
Ursprungligen av bj8:

händer mig också sen jag uppgraderade till 2.0. öppnar alltid word och skriver ngt där för att sen gå tillbaka. rätt jobbigt i längden. för mig händer det nästan varje gång jag e inne på radioblogclub.com

Lite jobbigt att öppna word, öppna ett msn-chat fönster istället och skriv några tecken och sen stäng ner det. Det funkade hos mig. Kanske spotlight skulle funka också, har inte testat. Går snabbare än att öppna word.

Har bara upplevt det på en sida och det två gånger. Frustrerande.. Men i övrigt tycker jag firefox äger

Testat att bara tabba över till ett annat program och sen tillbaka? Det fungerar för mig..

1
Bevaka tråden