Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum. Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.
Jag har nyss blivit ägare avl en sista generationens iBook. Jag kan scrolla i fönster genom att dra med två fingrar på trackpaden, däremot hittar jag ingen inställning för högerklick-funktionen som finns på de nyare mac-laptoparna (håll två fingrar på trackpaden och klicka). Finns det nåt program för att få den funktionaliteten till min iBook?
Jag tänkte också på iScroll2. Men vad jag förstår finns bara stöd för iBook och PowerBook som inte redan har tvåfinger-scroll på grund av att Apple bytte anslutning till trackpaden i och med dem. Vad jag vet gäller samma sak för Free Focused Scroll.
Jag tänkte också på iScroll2. Men vad jag förstår finns bara stöd för iBook och PowerBook som inte redan har tvåfinger-scroll på grund av att Apple bytte anslutning till trackpaden i och med dem. Vad jag vet gäller samma sak för Free Focused Scroll.
Helt korrekt. Jag har inte hittat nån som har implementerat högerklicket för de powerbookar och ibookar som har två-finger-scroll inbyggt (de har usb för trackpaden istället för adb).