- capojava
- Medlem ●
Mmmm, Wiiii. SKA banne mig ha en. Vet inte om det är bra eller dåligt att köpa en Wii genom bolånet som egentligen ska gå till köksrenovering, men om jag ställer den i köket när den inte används borde det väl vara ok?
Mmmm, Wiiii. SKA banne mig ha en. Vet inte om det är bra eller dåligt att köpa en Wii genom bolånet som egentligen ska gå till köksrenovering, men om jag ställer den i köket när den inte används borde det väl vara ok?
Det kommer säkert något köksspel där du ska röra om i grytorna med Wii-moten så jag tycker att det är befogat
Det kommer säkert något köksspel där du ska röra om i grytorna med Wii-moten så jag tycker att det är befogat
Tror faktiskt det är på gång, tror jag har läst det någonstans. Vet att det finns något liknade till Nintendo DS iaf.
Wii Sports är ju helt otroligt kul när man är flera som spelar! Har inte hunnit spela så mycket idag, men imorgon blir det nog mer.
Riktigt riktigt kul. Många av mina kompisar som vart fast beslutna av PS3 och Xbox360 visste exakt vad dom skulle inhandla nu!
Hämtade min Wii imorse på GAME i täby.. var nr 34 de hade över hundra bokningar men fick bara 40 st... det blev Zelda, Wii play med extra kontroller såklart och Rayman. Sonen med kompis spelade i 3 tim och mest Wii sports... riktigt kul.. Jag körde Rayman... Zelda sprar jag tills jag fått min platta tv och komponent kablen oxo är släppt...
Så; hur ser det ut nu om man inte förhandsbokat/köat? Någon som har koll på leveranstider etc.?
Så; hur ser det ut nu om man inte förhandsbokat/köat? Någon som har koll på leveranstider etc.?
Verkar som att allt är slut i skandinavien, och kommer inte ny leverans förens mot slutet av nästa vecka (påstås det, Bergsala vill ju inte ut med något som helst nyttig info såklart).
Jag spelade 6-7 timmar igår, klart roligt. Hunden blev lite tokig när vi höll på och vevade med kontrollerna
Om nån 99-macare vill lägga till mig som Mii buddy så är mitt Wiinr 6715 8092 8493 5458
Nä nu ska jag äta frukost och spela lite mer
Skall lägga till dig sedan rhesus! Skall även bifoga mitt nummer.
Många frågar när nästa leverans dyker upp.
Vi har tyvärr ingen information om detta ännu. Förhoppningsvis dyker denna leverans upp strax innan jul, i värsta fall efter jul.
Vi jobbar självklart så hårt vi kan för att få in den innan jul då vi fick in så pass lite konsoler! Skall försöka hålla er uppdaterade!
Skall lägga till dig sedan rhesus! Skall även bifoga mitt nummer.
Många frågar när nästa leverans dyker upp.
Vi har tyvärr ingen information om detta ännu. Förhoppningsvis dyker denna leverans upp strax innan jul, i värsta fall efter jul.
Vi jobbar självklart så hårt vi kan för att få in den innan jul då vi fick in så pass lite konsoler! Skall försöka hålla er uppdaterade!
Är det meningen att shop-kanalen ska fungera? Jag får bara "connection error" eller något dylikt när jag försöker.
Har inte listat ut mitt Mii nr ännu... får inte komma in på maskinen ännu.. sonen har monopol just nu och min LCD tv har inte dykt upp ännu.. hoppas att det blir en leverans till.. Många som klagat på att jag fick tag på mitt och inte de Men de bokade inte....
Tycker det är en tråkig utveckling att folk köper upp flera konsoler och sedan säljer dem på Tradera. Fast finns efterfrågan så går det, tyvärr.
Jag tycker också att det är lite dålig stil. Visst var jag sugen på att beställa en extra och sälja den men jag beslöt mig för att inte vara gniden utan låta någon annan "fellow gamer" få njuta av den. Jag får ungefär samma vibbar som av herrarna som köper massor av biljetter till populära konserter och sedan säljer dem dyrt.
Som sagt... håller med, men allt bygger på att det finns människor som köper. Om ingen köper så sitter säljaren med varan. Sen så är det trist att det kom så lite maskiner.. Många på mitt jobb e lite avis på mig då de betsällde men fick inga.
Den information vi går ut med nu är den att nästa leverans kommer att dyka upp bland våra återförsäljare måndag eller tisdag nästa vecka.
Har du någon gissning om hur länge det kommer att dröja innan det finns större tillgång än efterfrågan, dvs när leveranserna kommer att räcka till fler än de som förhandsbokat?
/Markus
Har du någon gissning om hur länge det kommer att dröja innan det finns större tillgång än efterfrågan, dvs när leveranserna kommer att räcka till fler än de som förhandsbokat?
/Markus
Jag kan nog tänka mig att det blir i slutet av januari eller i början av februari.
Lustigt. Nintendo i USA, Japan och UK bland annat påstår att handledsremmarna är bristfälliga och att man bör byta ut dem gratis "to ensure you continue to have a fun & safe experience". Nintendo i Sverige säger att det inte är något fel på remmarna och att man inte får byta ur dem. Vem ska man tro på? Jag vill ju inte skicka wmoten i tv:n när jag bowlar...
Ska man orka gnälla?
Ja, det är uppenbarligen så att Nintendo Amerika byter ut dem, här är blanketten: http://www.nintendo.com/consumer/strapreplace.jsp
Tyckte också Bergsalas meddelande var skumt, men Europa kanske fick den nya modellen direkt?
EDIT: Såg nu att du skrev UK också, då blir det än mer skumt....
EDIT: Såg nu att du skrev UK också, då blir det än mer skumt....
Här kan du beställa ny strappar om du bor i Storbritannien, Irland, Spanien, Frankrike, Italien, Italien, Belgien, Holland eller Tyskland. http://wiiportal.nintendo-europe.com/6315.html
Det är ingen stor grej egentligen men det är väldigt märkligt att just Nintendo Sverige inte erbjuder utbytesremmar när de flesta andra länder tycks få dessa. Om remmarna vore 100% felfria skulle väl inget land få nya?