Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum. Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.
Att datorer funnits så länge? Skämt åsido, är du 50+ så rösta på 50-60 istället för att klaga över hur korkad tråden är och att du använt macen sedan jag kröp, drack välling och dreglade (21 år här ) och antagligen innan dess också.
Att datorer funnits så länge? Skämt åsido, är du 50+ så rösta på 50-60 istället för att klaga över hur korkad tråden är och att du använt macen sedan jag kröp, drack välling och dreglade (21 år här ) och antagligen innan dess också.
Ha det vajjert
Får bli en annan gång, för nu kommer hemtjänsten och kokar välling åt mig och byter blöjor.
Att du är i samma ålder som mig kanske. Se till och rösta så vi kommer i majoritet.
Så länge som omröstningen är formulerad som om att man ska gissa, så skiter jag i det.
Jag behöver inte gissa på hur gammal jag är.
Dessutom är åldersintervallet fel utformat.
Så länge som omröstningen är formulerad som om att man ska gissa, så skiter jag i det.
Jag behöver inte gissa på hur gammal jag är.
Dessutom är åldersintervallet fel utformat.
Men go ahead och gissa på nåt istället då 20-40 verkar ju vara en bra gissning, kör på det