Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Vad är genomsnittsåledern på 99mac

Tråden skapades och har fått 39 svar. Det senaste inlägget skrevs .
  • Medlem
  • International user
  • 2006-12-03 21:36
Ursprungligen av Andreas Th:

fantastiskt

Vad är fantastiskt?

Ursprungligen av Konrad:

Vad är fantastiskt?

Att datorer funnits så länge? Skämt åsido, är du 50+ så rösta på 50-60 istället för att klaga över hur korkad tråden är och att du använt macen sedan jag kröp, drack välling och dreglade (21 år här ) och antagligen innan dess också.

Ha det vajjert

• Medlem
  • International user
  • 2006-12-03 21:50
Ursprungligen av Andreas Th:

Att datorer funnits så länge? Skämt åsido, är du 50+ så rösta på 50-60 istället för att klaga över hur korkad tråden är och att du använt macen sedan jag kröp, drack välling och dreglade (21 år här ) och antagligen innan dess också.

Ha det vajjert

Får bli en annan gång, för nu kommer hemtjänsten och kokar välling åt mig och byter blöjor.

Ursprungligen av Konrad:

Får bli en annan gång, för nu kommer hemtjänsten och kokar välling åt mig och byter blöjor.

haha klockrent
Ha det bra

Att du är i samma ålder som mig kanske. Se till och rösta så vi kommer i majoritet.

• Medlem
  • International user
  • 2006-12-03 21:42
Ursprungligen av Örjan Borgström:

Att du är i samma ålder som mig kanske. Se till och rösta så vi kommer i majoritet.

Så länge som omröstningen är formulerad som om att man ska gissa, så skiter jag i det.
Jag behöver inte gissa på hur gammal jag är.
Dessutom är åldersintervallet fel utformat.

Ursprungligen av Konrad:

Så länge som omröstningen är formulerad som om att man ska gissa, så skiter jag i det.
Jag behöver inte gissa på hur gammal jag är.
Dessutom är åldersintervallet fel utformat.

Men go ahead och gissa på nåt istället då 20-40 verkar ju vara en bra gissning, kör på det

Ja ja ja, jag erkänner att den inte är särskilt vetenskapligt utformad. Får väl tänka till några månader och lägga ut en c-uppsats i ämnet.

Men trots allt så har jag fått svar på min fråga.

Ska titta i mitt pensionskuvert hur gammal jag är....

• Medlem
  • International user
  • 2006-12-03 22:13
Ursprungligen av Pocahontas:

Ska titta i mitt pensionskuvert hur gammal jag är....

Dina pensionskuvert är gjorda av pergament, så bläddra försiktigt.;)

Bevaka tråden