Tackar för det. Har inte sett nån reklam på stan iaf. och har ingen TV. Vad gäller servicen så får vi väl se, var lite osäker på tangentbord, studentrabatt, betalning etc. så jag ringde upp dom. Killen pratade bra engelska (vilket man inte kan förvänta sig här) och svarade i princip "Nejdå, inga problem, det är lugnt" på alla frågor så det blev lite av ett spontanköp. Sen när han tog beställningen visade sig att dom har en kampanj där man får 90€ rabatt på skrivare om man köper samtidigt. Den billigaste modellen ville dom ha 89 för så det var ju bara att tacka ja, det var ändå nästa på inköpslistan. 1203€ (11k skr) med studentrabatt för en vit 2ghz med 1 Mb. så lite billigare är det tack vare lägre moms.
Dessvärre betalade jag med banköverföring på nätet, och lyckades pricka in den just precis efter en autogirodragning så det var för lite pengar på kontot vilket jag kom på idag. Gjorde om det nu så det tar väl ett par dagar extra... fick iaf. känslan av att när man betalar så och inte med Visa är inte ordern aktiv förrän dom har sett pengarna komma in. Eller har jag fel?