Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Köpa en powerbook nu eller vänta?

Tråden skapades och har fått 4 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Hej allihopa. Jag är en "cp" användare. Men jag har blivit mer o mer intresserad av att skaffa mig en Mac. Det jag tänkte skaffa mig då är en powerbook. En spel dator har man ju redan, min lilla pc. Så tänkte att en powerbook är väll perfekt för jobb relaterade saker. Det jag vill kunna göra på min powerbook är videoredigering, så jag kommer köpa FinalCut Pro till den också. Men jag undrar om jag ska köpa dom som är ute nu eller om det kommer nånting nytt snart? Vill ju gärna ha det bästa :rolleyes: . Om det kommer nånting nytt snart så skulle jag gärna vilja veta priset om möjligt. Hoppas på massa svar .

Vi kan ju inte veta om det kommer något jättesnart eller om de kommer i Januari unde MWSF. Men jag skulle nog vänta med att införskaffa en PB med tanke på att de är den dator som inte fått en uppdatering på länge. Så PowerBooken står främst för en uppdatering.

Mitt råd: Vänta till Januari eller om de kommer tidigare

håller med - ny powerbook är på gång. pris - samma som tidigare fast med snabbare processor. kommer antagligen vara 800 och 933 Mhz alt. 867 och 1 Ghz - gissar på det tidigare.

Kolla in tråden Ny powerbook i oktober? där alla rykten och spekulationer om ny powerbook finns samlade. Där finns också en kille som gav upp väntandet och köpte en och var väldigt nöjd med det...

  • Oregistrerad
  • 2002-10-12 20:55

Eftersom Sony har lyckats klämma in en "Superdrive" (DVD-brännare) i en av sina bärbara modeller, så gissar jag att Apple gör det samma. Fast när den släpps vet i gudarna. Om jag hade varit spekulant nu, så skulle jag vänta lite och se om något dyker upp snart. Hmmm...

1
Bevaka tråden