Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

switchat och inte ångrat mig en sekund

Tråden skapades och har fått 6 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Switchade över från windows och linux burkar för ett par tre månader sen nu. Inte ångrat mig en sekund. Det känns som jag kommit hem. Allt fungerar som det ska, min macbook tutar på utan några problem med vare sig värme eller annat tjafs. Den enda frågan jag kan ställa mig är varför jag inte gjort detta tidigare!?

Den största skillnaden som jag funnit, förutom att det är ett underbart operativsystem att arbeta med, är att share och freeware som jag använder är riktigt bra och känns oerhört proffsiga. Till windows fick jag alltid intrycket av budgetprogram, de var lite tafligt ihopsatta och fungerade inte alltid helt tillfredställande.

Kan bara säga till alla som är påväg att switcha, gör det nu!

• Medlem
  • Stockholm
  • 2006-12-19 00:07

Välkommen. Don´t forget to tell your friends.

• Medlem
  • Högsby
  • 2006-12-19 00:11

Välkommen till en skön världen:D Switchade själv i 1998 og för 2 månader sen switchade också min storebror, det tog sin lilla tid, men han verkar inte heller ha ångrat.
Han tog i rejält och köpte en iMac 24"
Speciellt är han glad för iCal, Adressboken och hur lätt han kan synca via BlueTooth med sin mobil. Det fick han aldrig att funka ordentligt i Windows XP.
Nu har han minsann också precis köpt en svart iPod 80 GB och det funkar ju perfekt med hans iMac!

Välkommen till den ljusa sidan !

(Brukar alltid vara ngn vitsig som plitar dit detta. Nu var det jag...*stolt*)

Haha, är man en switcher om man börjat med Mac, tvingats till MS av pappis, tvingats till Linux av samma pappis, inte lärt sig så mycket så till slut återigen övergått till Mac? (My story)

• Oregistrerad
  • 2007-01-10 07:33

Kan tillägga att jag inte heller ångrar mig för en sekund. Mitt bästa köp någonsin. :DD

har precis köpt min första mac , och ångrar mig inte heller..frågar mej själv frågan varför det inte hände för flera år sen.

1
Bevaka tråden