Som sagt, prova att göra en vanlig "programuppdatering" om du inte redan gjort det och se om det hjälper. Annars får du tyvärr kontakta supporten och få datorn fixad.
Jag själv fick lämna in min, gick till min lokala återförsäljare (köpte macbooken online från applestore) och de beställde hem komponenterna. Sen ringde de mig när de hade fått grejorna. Lämnade in datorn och de fixade problemet på några timmar.
Irriterande jag vet.. Ska inte behöva vara så. Hoppas uppdateringen löser det för dig.
Lite tips om du lämnar in datorn och om de måste byta logikkortet:
Avauktorisera den först från eventuellt iTunes-konto (det gjorde inte jag) för med det nya logikkortet kommer datorn räknas som en ny.
Och såklart, försök säkerhetskopiera allt viktigt innan ifall om att.
Sen skapade jag ett konto på datorn med administratörsrättigheter som de kunde använda istället för mitt eget konto (kanske bara jag som är paranoid..).
Lycka till!