Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Tjohej !

Tråden skapades och har fått 2 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Tjo.

Har som ni ser varit medlem i sisådär tre år och har under den tiden avverkat 4 macar och 1 iPod. Jag är alltså inte helt dålig på att använda grejerna. Min nuvarande maskin, en MBP 15.4", och min förra, en PB 12,1", finns alltid med i bagaget. Vare sig jag åker till San Diego eller sommarstugan på Österlen. En annan reskamrat är givetvis min 60 GB iPod med videofunktion.

Tillbringar en hel del tid på gymmet där jag rehabiliteras efter en tid i koma (skumt). Övrig tid arbetstränar jag som webproducent. Kan även tänkas att jag sover eller äter. Brukar iofs inte sova. Men jag äter garanterat.

Har tatuerat rebellernas logo mellan skulderbladen. Ni få som missat star wars, eller glömt hur deb ser ut, kan kolla min avatar. Logon ser ut så. Apsnygg om jag får säga. Kanske den snyggaste.
Men bara för att dumma mig skriver jag att jag ska konvertera symbolen till ett visst älskat äpple. Har gjort andra kul grejer genom åren. T.ex. tatuerat en morot på insidan av underarmen...

I min familj slåss jag, som ensam Apple fanatiker, mot syster, mamma och pappa, som är windows nerdar, och trivs ganska bra med det. Har som ni alla vet en del bra argument på lager.

Hej!

Hejsan hejsan

• Medlem
  • Huddinge
  • 2007-01-08 21:09

Hej och välkommen!

Det är svårt det där med win-fanatiker, verkligen.. kämpa!

1
Bevaka tråden