Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Någon som köpt G4 Power PC Dual 1,25GHz?

Tråden skapades och har fått 1 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Oregistrerad
  • 2003-03-25 15:44

Jag undrar om fläktproblemet kvarstår?

Ska själv inhandla en snarast! men har ej kunnat testköra en, så jag uppskattar era svar tack!

Jag ska göra musik med min så det vore ju bra om oljudet ej kom med i audiospåren, någon som vet något om detta?

PS: någon som vet en bra butik i Stockholm som säljer Mac?

  • Oregistrerad
  • 2003-03-25 17:32

Problemet ska vara löst på de nyare maskinera, dessutom har alla som köpt en "vindtunnel" fått erbjudande av Apple att byta ut fläkt och strömförsörjning för ett galant pris utav 180 kronor.

Vad gäller bra butiker som säljer i Stockholm så har OnOff vid Sergelstorg en mycket bra mac-avdelning. Men om du däremot vill ha utmärkt service och hjälp ska du kontakta Provectum som också ligger inne i stan. De har ingen butik, men man kan snacka med dem och ordna allt ändå. Åka dit och testköra etc om man är ritkigt snäll.

Jag har köpt alla mina Apple prylar genom dem och rekommenderar de starkt!
www.provectum.se
eller kontakta Jimmy på: [email protected] han håller själv på med lite musik och kan hjälpa dig....

Sedan har ju Estrad en mac-avdelning. Men den ger jag inte mycket för......rätt inkompetenta och alldeles för "säljlkåta" enligt min mening.....

1
Bevaka tråden