Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

G3+Logic+Jagular

Tråden skapades och har fått 1 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • Bollnäs
  • 2002-12-29 16:27

Har en iBook 600 MHz, 384 MB och med jagularen instalerar, funderar på att uppgradera mitt logic gold 4.8 till 5.5, hur kommer det att fungera på min dator?

Jag vill inte byta tillbaks till 9.2.2, det skulle vara schyst om jag bara kunde ha OS X installerat. Samtidigt vill jag inte betala 1500 spänn för nått som inte funkar.

Peter

  • Medlem
  • Uppsala
  • 2002-12-29 19:50

Tyvärr så är OS X / Jaguar fortfarande märkbart slöare än 9.2.2, speciellt på iBook, även om det naturligtvis funkar och har alla de fördelar du kommer älska med OS X - stabilitet som satan, schysst gränssnitt och mycket annat. Jag märker till och med när jag byter till "nian" med min PowerBook (G4) 667 att det gamla OS´et är enormt rappt i menyer och annat. Det är bara att hoppas att Apple kan optimera X´et än mer framöver, men jag ska inte klaga iofs - OS X är ett helt fantastiskt operativsystem. Kan du få plats med mer minne i datorn så kommer det göra sitt till. Minst 512 är väl att rekommendera. Tror fördelarna vinner över nackdelarna, så kör in Jaggan du.

1
Bevaka tråden