Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Ett litet Reason-community!

Tråden skapades och har fått 7 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • Uppsala
  • 2002-10-17 16:57

Tjohej! Så här tänkte jag: Vi som har programmet och använder det + håller det uppdaterat (2.0 gäller ju just nu, som bekant) kan ju faktiskt göra lite grejer ihop. Grundförutsättningarna är att man helst använder fabriks-ReFills´en och "bakar in" alla de samplingar som man använder i själva låten. Sedan mailar man låten till någon av oss andra för fortsatta uppslag. Alla som deltar får givetvis "credits" för detta. Jag har massor av halvfärdiga grejer själv, skulle vara spännande att se vad som kan göras med dem.

  • Medlem
  • 2002-10-20 01:55

vore ju asballt! Kan du inte skicka ett ex till mig? hur vill du i så fall skicka det till mig? du kan nå mig på icq(20870920).

  • Medlem
  • Uppsala
  • 2002-10-20 20:41

Spännande! Då ska jag bara reda ut en liten fadäs - jag lyckades KASTA all Sysex-data och alla mina ReFill-filer när jag bytte dator nu senast, så jag måste lyfta in det från backuper (så gott det går) för att kunna börja rota i materialet.

  • Oregistrerad
  • 2002-10-23 11:38

tycker också det låter roligt! jag vill, jag vill!

Sätter gärna tänderna i ett gemensamt projekt. Jag kan nås här: [email protected]

  • Oregistrerad
  • 2002-11-20 00:15

Jag är gärna med på ett hörn.

[email protected].

  • Medlem
  • Uppsala
  • 2002-11-20 08:57

Kult! Nå´n av er kanske har något nå´n av oss andra kan börja med?

  • Medlem
  • Uppsala
  • 2004-11-16 02:58

Arkeologi är kul... ähum... sitter och letar efter annat just nu dock...

1
Bevaka tråden