Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Being assembled... :)

Tråden skapades och har fått 33 svar. Det senaste inlägget skrevs .
  • Oregistrerad
  • 2003-03-10 20:10

Nu har man beställt sin första mac, 12" PB...hoppas man blir nöjd

  • Medlem
  • Uppsala
  • 2003-03-10 20:30

Gratulerar! Häftigt! Den kan man bara inte bli missnöjd med! Fast den är nog inte så bra att sätta sig på!

  • Oregistrerad
  • 2003-03-10 21:05

Så stor rumpa har jag inte så att den försvinner iaf om det var det du menade Hoppas bara den hinner komma innan nästa vecka är slut för då ska jag på kurs i sthlm och då hade det varit kul att ha något att göra på hotellrummet

  • Medlem
  • Uppsala
  • 2003-03-10 22:18

Schysst! Med Reason å ett par lurar så är den ju en grymt trevlig liten bapparat.

  • Oregistrerad
  • 2003-03-10 23:52

Den kan ju vara lika trevlig med tillsammans med en kompis till Britney, nämligen Jenna J på divx

Jag är avundsjuk! Hoppas du blir nöjd..

(jag får trösta mig med att Willow i Buffy har en likadan dator som jag, så då måste den ju vara bra... )

Jahaja! Så man måste alltså ha en Mac för att jaga vampyrer eller? Fasingen... Får nog tänka om angående det där stundande AMD-köpet

  • Oregistrerad
  • 2003-03-11 00:56

Buffy...fanken...har köpt säsong 2 på dvd...den rular den serien

Alla vet väl att hjältarna använder mac?

Artikel i Wired (Innehåller spoiler om 24, vet inte riktigt hur långt dom kommit i Sverige)

  • Oregistrerad
  • 2003-03-11 16:27

Men jag har för mig att agnaeieqnåp använde mac vid något tillfälle. Har också tyckt att den teorin stämmer. För att få reda på vem jag menar så ta bort ag ae eq nå i tidigare nämnda ord

  • Oregistrerad
  • 2003-03-13 10:02

Nu jädrans... Shipped står det på apples sida

  • Medlem
  • Uppsala
  • 2003-03-13 11:39

Gratulerar! Det verkar kunna bli en leksakernas helg för flera av oss här på 99musik. Stryph får hem sin mega-megasynt och du får hem din megaminidator. Själv får jag hem (förhoppningsvis nu i eftermiddag) en så´n här!

Fler som väntar på godsaker?

Whoa! Man får gratulera! Skulle inte du lugna ner dej lite med synthinköpen?

Ser fram emot lite patchutbyte!

  • Oregistrerad
  • 2003-03-13 13:11

Funderar på att gå förbi någon kiosk och köpa lite godis för att lugna ner sötsuget en aning

  • Oregistrerad
  • 2003-03-14 21:43

Någon som vet hur lång tid det brukar ta att få eländet skickat till sig då den är skickat?

  • Medlem
  • Uppsala
  • 2003-03-14 21:48

2-3 dagar... Akta så du inte får hål i tänderna...

  • Oregistrerad
  • 2003-03-14 22:33

Det ska jag passa mig att få och samtidigt hoppas att du inte vrider fingrarna ur led på din nya leksak

  • Medlem
  • International user
  • 2003-03-14 23:15

Snart kommer en:

Mums !

Snygg tysk PF !!

  • Medlem
  • Uppsala
  • 2003-03-15 09:39

Fan vilken kool liten Yamma! Den har jag inte sett förut. Storebror till CS-15?

  • Oregistrerad
  • 2003-03-15 10:22

Ångest!!! Vad är det som händer? Tidigare så var det draget 36kkr från mitt konto och jag har fått leveransmeddelande där det står

"Bästa kund!

Vi är glada att kunna meddela att din beställning från Apple Store nu är klar för leverans från vår fabrik, vilket betyder att du inom de närmaste dagarna kommer att få dina varor levererade till din leveransadress. "

Men då jag kollade mina finanser i natt så har pengarna kommit tillbaka till mitt konto och jag har inte fått någon burk....strange som bara den

Kanske bara vänta och se, om det dyker upp något...

  • Medlem
  • Bollnäs
  • 2003-03-16 19:20
Citat:

citera: Ångest!!! Vad är det som händer? Tidigare så var det draget 36kkr från mitt konto och jag har fått leveransmeddelande där det står

"Bästa kund!

Vi är glada att kunna meddela att din beställning från Apple Store nu är klar för leverans från vår fabrik, vilket betyder att du inom de närmaste dagarna kommer att få dina varor levererade till din leveransadress. "

Men då jag kollade mina finanser i natt så har pengarna kommit tillbaka till mitt konto och jag har inte fått någon burk....strange som bara den

Kanske bara vänta och se, om det dyker upp något...

Var inte orolig, Apple drar pengarna först bara för att kolla att du verkligen kan betala, sen sätts pengarna in på kontot igen för att sedan dras på riktigt innan beställningen levereras till dig.
Lite krångligt.

  • Oregistrerad
  • 2003-03-17 00:14

Okej...låter lite udda att göra så men huvudsaken är att prylarna dyker upp

  • Medlem
  • Bollnäs
  • 2003-03-17 08:29

Du kan ju söka efter prylarna. Kolla leveransmejlet du fick av apple.

  • Oregistrerad
  • 2003-03-17 22:51

Ojsan...spännande Undrar hur lång tid det tar upp till Boden då...

17 Mar 2003 21:55 Luxembourg Shipped From Originating Depot

Så PF -hur är XTk´n? Tycker den verkar vara en av de intressantaste VA-maskinerna, just för att den är lite mer än VA...

Eller, inte VA alls. Förutom att filtret är modellerat bygger den ju på PPG/Wave, och att benämna den VA känns lite fel...

  • Medlem
  • Uppsala
  • 2003-03-18 20:16

In a word: Fantastico. Splendido. Den är ball. Tunn och spröd eller fläskig och go´. Bra med delay´et och den lite speciella arpeggiatorn. Och de ändlösa rattarna - oerhört bra! Man hamnar på ett ljud som man gillar, men vill ha lite mer release, då är det bara att vrida; ratten utgår ju från det läge där ljudet är "just nu". Man behöver alltså inte ens "nolla" först för att sedan hitta den mängd release man vill ha (som på t ex Juno 106). Oerhört smart uttänkt, samma funktionalitet som om synten haft motoriserade rattar. Se´n är den lättförståelig, vilket verkligen känns exemplariskt bra. Det är bara att skruva. Och spara när det låter bra. Fast den har 8 st editbuffrar så den håller reda på 8 halvfärdiga ljud i taget. Finaste synten jag haft i min ägo må jag säga. Och jag har ju haft en bunt.

  • Medlem
  • Bollnäs
  • 2003-03-20 10:22

batmannen, kommer det någon dator eller?

  • Oregistrerad
  • 2003-03-20 17:54

Nuuuuu har jag äntligen fått den vad liten och fin den är....Trots att den krashat

  • Medlem
  • Bollnäs
  • 2003-03-20 18:14

Har du lyckats krasha datorn redan?

Bevaka tråden