Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

SB Live med musik?

Tråden skapades och har fått 3 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Tjena! Jag har en polare som tänkte nosa lite på h-disk insp och midi. (Bara sång och gitarr). Duger ett sb-live? Han har tankat ner crackade drivisar för Emu APS så han har ASIO drivers på sitt system. Detta är bara till för att ersätt hans gamla kassettporta. Mvh

Det borde fungera bra. Jag kör på det. Polaren harvar på en gammal Pentium 2 233 MHz och ett Ensoniq Audio PCI och det låter bra. Här kan du ladda ned en låt som heter "Pentagram" och den är inspelad på hans system. Jag tycker att de låter hyffsat och ett Soundblaster Live! är ju knappast ett sämre kort den Ensoniq Audio PCI.

Fasen vad bra pentagram är!!!
Den ska jag bränna ner o lyssna på när jag åker på autobahn, har du fått nått skivkontrakt fågeln??

Skivkontrakt? Nope, har inte ens försökt och det drljer nog innan jag försköer. Kul att du gillar låten. Det är min kompis Mattias som spelar bas och gitarr. Har lagt upp honom på IUMA, men hans sida verkar inte komma igång av någon anledning.

1
Bevaka tråden