Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

RedSound eleVAta

Tråden skapades och har fått 7 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • Huskvarna
  • 2003-04-18 15:55

Knasig konstruktion...rack eller desktop! Fågel eller fisk? Tyckte inte demon lät så kul.

Länk: eleVAta

mm.. det kanske fanns vissa orsaker till varför den aldrig kom till sverige.. eller vart poppis någon annanstanns heller?

  • Medlem
  • Huskvarna
  • 2003-04-18 17:27

Hmm, jag trodde den var ny...

ok.. jag tror den har funnits i ungefär 2 år nu om inte mer.. gjordes inte långt efter deras dark star.. eller har jag fel?

  • Medlem
  • International user
  • 2003-04-18 18:11

Tja, på sidan Mårre länkade till stod det ju : Available: July 2001

I SOS vart den ganska sågad, FM skrev upp den, men det lät rent ut sagt sk*t på demo-CD´n

uj uj, den mp3 demon som finns på den sidan låter verkligen taskigt. Om jag vore synttillverkare skulle jag ge bort synten till en massa kända och halvkända artister och se om inte de kan skapa demo låten åt mig, om man lyckas skulle ju det gå hem stort!

Har ni hört de första demolåtarna som kom med alesis ion då? (tror det var på harmony central dom postades på).. hehe.. det var riktigt kasst! Jättebrusig inspelning å hela kitet. Det här kommer jag inte ihåg hur det lät.. ska kolla

1
Bevaka tråden