Märk väl: Du tycker. Tänk på att andra kan ha andra åsikter.
Ditt resonemang håller för övrigt inte för fem öre är jag rädd:
"jag tycker iaf att sx är struligt.logic mycke lättare o bättre mjukvarusynthar finns dettex es 2.tajtare midi o audio."
Tillåt mig skissa lite:
1. Cubase SX har ett nytt gränssnitt. Köper man programmet är jag övertygad om att man lär sig hantera det ganska snabbt om man är van vid sequencer/audioprogram. Även Logic har en tröskel för nya användare.
2. Du har inte rimligen testat ens en tiondel av alla mjukvarusyntar som finns att tillgå. Cubase har många fördelar i och med VST-stödet (som Emagic har börjat nagga på i och med införandet av Audio Units i MacOS X - vilket för övrigt är den plattform som Logic kommer att rulla på i framtiden).
3. Att Logic skulle ha mer tight MIDI respektive audio är bara struntprat, rakt av. Programmen är lika värdiga tungviktare bägge två. Det är möjligt att Logic snurrar bättre för dig och i din arbetsmiljö, men ditt uttalande är inte särskilt seriöst - och återigen, jag tvivlar på att du testat Cubase SX på ett rättvist sätt.
Man kan inte vara så kategorisk i sina utlåtanden om produkter, så var snäll och undvik det. Det hjälper ingen. Snarare skapar det förvirring bland oerfarna användare.