Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Logic 5.x på PC

Tråden skapades och har fått 8 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Nu när ilskan lagt sej lite (se SX-tråden) funderar jag helt seriöst på att uppgradera mitt Logic och köra på det tills SX känns stabilt. Frågan är, funkar 5.5 så bra på Windows XP att man vågar köpa det trots nedlagd utveckling?

Nån som vet vilka pluggar som är med Gold 5.5 förresten?

• Oregistrerad
  • 2003-01-18 21:31

Jag tycker 5.5 funkar bra på xp

• Medlem
  • 2003-01-18 21:51

Tycker 5.5 funkar riktigt bra på XP, inge konstígt alls faktiskt.

Låter lovande...

Får väl se om min uppgradering kommit in än, det var ju bara ett år sen jag beställde iofs, men kanske...

• Oregistrerad
  • 2003-01-18 22:32

Hur mycket kostar uppgraderingen?

5.5 är ju den sista PC-versionen utav Logic......
Är det värt att lägga ner pengar på en uppgradering till ett program som inte utvecklas för PC längre? Jag menar....blir inte "suget" enormt efter alla nya coola funktioner när Logic uppgraderas för Mac?

Jag har 2 kompisar som kör SX på XP, de verkar nöjda och säger att det är mycket mindre strul än tidigare versioner.

• Oregistrerad
  • 2003-01-18 22:57

Just det strul!
Logic strular inte.
Man kanske skulle köpa MBOX !

Uppgraderingen går lös på 1590:-. Otroligt nog, fattar inte att dom kan med och ta fullpris för sista versionen... Men, men, funkar det så...

lait: det där me mbox.. var det 100% OT eller hade du nån tanke bakom det? Fungerar just mbox extra bra med logic?

• Oregistrerad
  • 2003-01-19 21:12

Det vet jag inte om Mbox funkar bra med Logic,
men om man inte är nöjd med sx och Logic inte görs till pc mer.så är kanske protools ett bra alternativ,vet inte vad säger ni?

1
Bevaka tråden