Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum. Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.
Verkar som en "rediger" mjukvarusampler som kanske kan slå till å med EXS24 mkII. Funkar med Audio Units å ska enligt FM lista på $395. Ser rackarns trevlig ut så jag håller nog i plånboken till mars/april!
Dessutom tar den MPC-2000/3000 program...jag "glömde" skicka med dem när jag sålde min MPC just för att jag hoppades på ngt sånt här!
Här gör man sitt bästa för att sparka igång en diskussion, och vad får man? Totaltystnad!
Får hitta på något mer kontroversiellt att häva ur mej... Tycker iofs att pf brukar hugga på kritik av Reason, men han kanske är utmattad efter iol-stridigheterna
Närå, jag förstår kritiken så klart. Det är andra saker som "väger över" för mig - som gör att jag gillar programmet, men jag har massor med idéer om hur Reason kan göras bättre rent visuellt...
hehe.. det är lite så faktiskt.. men om man kollar vad de här större modellerna klarar av förrutom att lira wav-filer så kan man nog se att det är ganska stora skillnader på dom.. tror jag iaf.