Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

15 inches now!!! wqxvgfl

Tråden skapades och har fått 2 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Så var man med riktig dator igen. TiBook 15"/550 med airport. Har suttit hela kvällen och tankat över innehållet från min gamla dator och trixat med systemuppdateringar och sånt.

En viss skillnad från den bärbara Pentium 100 från stenåldern som jag haft senaste månaden må jag säga.

Nu behöver jag bara installera OS9 och alla mina ljudprogram så är jag igång igen. Wee!

  • Medlem
  • 2003-10-12 22:41

Gratulerar!

Visst är det skönt med en riktig dator...

Vad hände med Pismon, läste något om ÖL för ett tag sen?
(hade det hänt mig vore jag bakom lås & bom nu...:D )

Jo, jag fick en öl hälld i den i samband med en spelning i januari, vilket Pismon förvånansvärt nog överlevde. Men det var en lite (o)lustig känsla att hälla öl ur tangentbordet och portarna på baksidan. :eek:

Sen bara dog Pismon för sisådär en månad sen, och människorna på butiken som kollade in den ville ha omkring 7000kr för att byta moderkort, vilket jag inte tyckte var värt pengarna. Så det fick bli en beggad TiBook istället. Whee! (igen )

Men det är inte normalt hur snabbt Powerbooks blir sålda. Jag ringde på en PBG4/800 som var tyvärr var såld när jag ringde på den 1 1/2 timme efter att annonsen kommit upp.. :rolleyes:

1
Bevaka tråden