Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Kuliga grejor på Blocket!

Tråden skapades och har fått 26 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • 2003-12-11 13:46

Vill ha båda!

/Kloon

  • Medlem
  • International user
  • 2003-12-11 15:08

Jättetrevliga bilder iaf.

  • Medlem
  • Trollbäcken
  • 2003-12-11 15:46

Nämen mums...:D

Helt klart!

Men frågan är vad säljaren menar med "polyfoni till viss del (3 eller 4 toner)"?

Prophet 600 har väl 6?

Men vad har han/hon gjort med arpen där längst till vänster? Det ska ju sitta en riktigt snygg ratt där ju (som saknas på min tyvärr.. så jag kan inte fixa bild) :eek:

edit: arpen e jättebillig ju.. kÖÖP

Det är ju mina hemtrakter. Jag skulle misstänka att P 600:an har keff på polyfonin. Några röster har nog tackat för sig och gått hem. Arpen var ju svinbillig. Hade jag haft pengar så hade jag köpt den direkt. Tror jag. Hur är det med de där Boss Dr-220..? Har de MIDI eller något sånt?

  • Medlem
  • 2003-12-11 18:40

AXXE´n Verkar vara en tidig modell.
Känner inte igen loggan.

/KLoon

  • Medlem
  • Trollbäcken
  • 2003-12-11 18:43

Det där med Prophetens polyfoni oroar mig men trots det så drog jag iväg ett mail till honom...
Han hade en potentiell köpare som ska komma och titta på båda imorron...

  • Medlem
  • Trollbäcken
  • 2003-12-11 18:47

Håller med, kloon...hela layouten är annorlunda...betydligt mer lik en Odyssey...

  • Medlem
  • 2003-12-11 19:24

Lasselu

Det är jag som ska till jönköping imorrn:D

Oroar mig också över det där med rösterna. Har frågat ut mårre om fallgropar då han hade en P600 för ett par månader sedan. Fick loss 9000 för min triton så de måste ju spenderas;)

Har slutat köpa saker osett, framför allt analogt. Bäst både för köpare och säljare att träffas live å krana igenom objekten. Slipper man tråkigt efterspel med ersättningskrav och annat käbbel.

Synd att jag är upptagen hela dagen och kvällen imorgon, annars hade vi kanske kunnat ta en fika. Är den i stan eller i typ Vetlanda eller något annat löskeställe?

Steve: Det är alltså DU som är killen före mig i kön

  • Medlem
  • 2003-12-11 19:51

Parakeet------------jäkligt synd, hade tänkt lura på dig en esq-1

Bioník----visst är köer jobbiga, men jag ska hårdköra prylarna. Om jag inte tar dem så får du kostnadsfri konsultation ang skick å liknande:)

kloon: det är en tidig modell.. skillnaderna är i stort sett utseendet, ratten där till höger (som på den här verkar va utbytt) och att den här modellen har kopierade moog-filter som de sedan vart tvingade till att byta ut mot egna.

lasselu:

  • Medlem
  • Trollbäcken
  • 2003-12-11 20:24

Kunde väl tro att alla konkurrenter fanns här...:D

Om det är paj på rösterna får man väl pruta...och sen ringa Wine Country...

  • Medlem
  • 2003-12-12 09:05

Det blir ingen prophet & arp i helgen:confused:

Säljaren, Arne, fyller år idag och har blivit "kidnappad" av sin Sambo och är på väg utomlands:D

Så på måndag beger jag mig till Jönköping. Kanske en fika då Parakeet?

Så nu får la familia min odelade uppmärksamhet i helgen, kul för dem;)

Själv ska jag bege mig till bussgods och hämta en 101:a i "modskick"

Det är delad uppmärksamhet som gäller i helgen

  • Medlem
  • 2003-12-12 12:05

Gött Bionik:D

/me klappar forsiktigt pa sin nya plexi-juno

  • Medlem
  • 2003-12-12 13:03

Va:eek:

Faan va kul:D

Grattis

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2003-12-12 13:23

Axxe har väl bara en VCO va?

Fika på måndag? Fän, skall på mut-julbord då. En leverantör som bjuder vettu. Skit i synten på måndag, kolla på den på tisdag istället.

  • Medlem
  • Trollbäcken
  • 2003-12-12 15:36
Citat:

Axxe har väl bara en VCO va?

Stämmer...

  • Medlem
  • Trollbäcken
  • 2003-12-16 21:40

Hur har det gått, steve?

  • Medlem
  • Trollbäcken
  • 2003-12-21 18:58

bump!

  • Medlem
  • 2003-12-22 12:20

Troligtvis har någon annan köpt prylarna då jag ej kunnat åka till Jönköping under föregående vecka(julkaos då man levererar julklappar till företag:kaaaka!: )

Säljaren medelade mig på mobilsvar att sakerna skulle säljas till annan om jag inte hörde av mig inom en vis tid. När jag lyssnade av mobilsvaret så var det ca 14H senare än denna deadline. Får skylla mig själv, men antar att Bionik sitter med ex Axxe nu. Och jag är toknyfiken på om Propheten verkligen var hel:D

Steve (som börjar komma ikapp verkligheten, det är inte lätt att vara jultomte)

  • Medlem
  • Trollbäcken
  • 2003-12-22 15:29
Citat:

Och jag är toknyfiken på om Propheten verkligen var hel

Ja, det hade varit kul att få veta...

1
Bevaka tråden