Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Synthtillverkares humor

Tråden skapades och har fått 10 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • International user
  • 2003-12-20 10:30

Ja, jag skrattar varenda gång jag ser min Emax i rack uppifrån...

  • Medlem
  • 2003-12-20 10:33

Fast det hade varit cool att prova.
Borde bli en rätt bra baskagge-sampling av en nerfallande pingvin.

Hehe

Jag och två killar på gymnasiet diskuterade nåt liknande... fast det gällde huruvida en pingvin faller rakt ner eller i en avrundad bana från ett flygplan. Helt sjuk diskussion som förstås drog igån allskönans märkliga teorier som allesammans var högst felaktiga, men stärkta med vardera ett par trevliga teser. Det hade blivit en grymt roligare fysikbok om inget annat!

Jaja, sicka nöjen!

Hm... jag gillar pingviner. Speciellt denna:

Pjum pjum pjum-pjum-pjum...

Med en sån fantastisk temasång så kan man ju bara digga Pingu. Definitivt en ungdomsrebell för vår tid! (Funderar på att köpa en pingufilm som julklapp till min systerson..)

Har kollat efter de där filmerna men inte hittat någon. Har Pingu-melodin som ringsignal på mobilen. Jag och en kompis satt med varisn synt och tog ut tonerna. Underbart.

  • Medlem
  • 2003-12-20 17:41

Emax varnar inte bara för pingviner, utan även för att steka ägg på ens Emax.

  • Medlem
  • Eskilstuna
  • 2003-12-20 17:46

I manualen till min DeepBassNine står lite olika stycken som man kan ha nytta av :
Demo mode : beskriver hu man startar demo sequensen...
Depeche Mode : A synthesizer band from the early 80´s
det var lite kul!

Hehe coolt!

inga Star Trek-vibbar med den maskinen då? (tänker på rymdstationen "Deep Space Nine") ?

"Deep Shit Nine"..?

  • Medlem
  • Skövde
  • 2003-12-21 03:26

Står i manualen till Sidstation att man inte ska utsätta den för atomexplosioner. "...it might harm the Sidstation."

1
Bevaka tråden