Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

VST från Malström skaparen

Tråden skapades och har fått 10 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • Stockholm
  • 2004-01-07 23:15

Kolla in denhär trumsynthen:
http://www.soniccharge.com/
Den är gjord av samma lirare som gjorde Malström synthen..

Näe, nu måste jag pillra lite mer med den..

  • Medlem
  • Uppsala
  • 2004-01-07 23:21
  • Medlem
  • Stockholm
  • 2004-01-07 23:30

Whoops.. Jag sökte på Tonic och hittade inget som hade med den här synthen att göra.. Jag skrev iof stjälv inte namnet på den men.. Aja.. Kan ju alltid vara bra med en liten upprepning (den är ju ändå så bra ;p)

  • Medlem
  • Huskvarna
  • 2004-01-08 10:12

"sökte på Tonic"?
Nu blev jag törstig!

Provade demon och tyckte den var grymt bra. Måste nog skaffa den...

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2004-01-09 17:02
Citat:

Skrevs ursprungligen av Mårre
"sökte på Tonic"?
Nu blev jag törstig!

Den heter ju micro tonic

  • Medlem
  • Uppsala
  • 2004-01-09 20:28

Jaja, var inte ogin!

  • Medlem
  • International user
  • 2004-01-09 21:39

Testa kombinationen: Sonic Charge µTonic + E-Phonic LOFI + Tape Delay.

Jag tror att JGB & Company skulle gilla resultatet. Väldigt trevlig trummaskin får jag passa på att säga, nu när jag testat den lite. Bara en sån detalj som att ljudet fade:ar in snyggt när datarösten har sagt sitt - killen kan sin "Look & Feel".

  • Medlem
  • Uppsala
  • 2004-01-09 23:06

Du med - snyggt med ramen runt bilden, ska genast koppa konceptet. Tack för länken till delayet, snygga prylar - och så fanns ju ett delay där som verkligen borde tilltala Bionik också.

måste testa!

OT: ska jag stämma dom tro? det stavas lite annorlunda, men det gör ju Lego Bionicle också som just nu samlat sina 342 toppadvokater. Dom har inte bara stulit en del av mitt namn, mitt utseende kan kännas igen i många Bionicle´s......kan tänka mig att Ken kände/känner samma frustration.

  • Medlem
  • Uppsala
  • 2004-01-10 16:14

Själv jobbar jag hårt på Jack Nicholson / Jack Torrance-blicken, väntar mig en fet stämning av Stephen King runt år 2006. Då får jag äntligen träffa honom så jag kan fråga om det stämmer att han måste sova under sängen om nätterna för att han är så mörkrädd. Dessutom tänker jag tigga till mig en Nicholson-autograf. Faktum var att jag såg trevlig ut på originalbilden, men redigeringen gjorde mig grym och galen. Inte för att det stör...

1
Bevaka tråden