Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

cwejman

Tråden skapades och har fått 2 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • 2004-01-26 23:12

Någon som provat en cwejman s1? jag har trånat efter den länge..och kommer inte ha råd förrän i sommar..någon som kan hålla mitt humör uppe tills dess med lite olika omdömen?
/gus

Ursprungligen av gazt:

Någon som provat en cwejman s1? jag har trånat efter den länge..och kommer inte ha råd förrän i sommar..någon som kan hålla mitt humör uppe tills dess med lite olika omdömen?
/gus

Har samarbetat med de tva grundarna under 2002 pa mitt lilla synthprojekt - mycket trevliga och hängivna människor kan jag säga. Verkar vara en helt underbar maskin med alla möjliga finesser som man bara kan önska sig... Framsidan är förstas rent snuskigt tilltalande, vetja! Hade suttit fint i racket, men lite utanför min prisklass...

  • Medlem
  • 2004-02-15 08:34

oberfunker...jag vet..prisklassen sticker ju i ögonen...men damn....dess design väcker ju minst sagt begär.
oc den vekrar riktigt rejält bra. Såg nu att de hade även lite preamps på gång..undrar om de kommer vara samma ypperliga kvalite?
vart kan jag höra på ditt synth projekt?

1
Bevaka tråden