Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

m-audio firewire audiophile

Tråden skapades och har fått 3 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Har någon här testat m-audio firewire audiophile? Hört några rykten om den kanske? Det verkar va ett billigt och bra interface annars..

jag ångrade mig förresten.. såg att det enbart var 2 st analoga ingångar.. rca dessutom.. tråkigt..

Eftersom det är en 410 utan preamps så kan man nog gå på 410ans rykte/recensioner.

Jag har ett Audiophile 24/96 i min hemmadator. Det funkar utmärkt till mjuksynthar, cubase etc. Jag har dock aldrig provat att spela in på det men jag kan inte tänka mig att det låter illa. Det är fattigt med stereo in/ut, visst, men spelar man inte in trummor eller körer så räcker det fint tycker jag.

Edit:

Oj! Läste fel på frågan. Jag har ett FW 410 också, men eftersom min nya laptop aldrig tycks vilja dyka upp har jag ingen egen erfarenhet ännu. Flera vänner till mig använder det och är jättenöjda och jag litar tillräckligt mycket på dem för att våga köpa ett. För de pengarna tror jag inte du kan få ett bättre FW-kort.

1
Bevaka tråden