Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

KAOS

Tråden skapades och har fått 8 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Dagens minimerade studio + blandade godbitar från mitt glada 90-tal: KAOS

oj det var rörigt är det SH-101 som ligger i bitar på bordet? använder du polysixen också?

...har en likadan dammsugare

  • Medlem
  • International user
  • 2004-02-14 11:12

Det ser ju ungefär ut som hemma hos mig just nu Minimoogen är nerplockad i beståndsdelar eftersom jag håller på och renoverar den. Modulsynthens kabinett har jag tömt på alla moduler för att "omorganisera" den inför fler moduler ...

Det så strikt vetenskapligt ut. Vad använder du för bedövning på grejerna innan du öppnar upp dem?

Whoa! Jag har ju också en sån dammsugare -de är ju skitbra ju!

Förresten -är det herrn himself som poserar på en av bilderna och är det inte lite spritreklam på ett ställe?

  • Medlem
  • Eskilstuna
  • 2004-02-14 11:45

Den verkar stämma rätt bra, den gamla sloganen "Bionik är skum" speciellt om det är han som posar lite i studion.

  • Medlem
  • Huskvarna
  • 2004-02-14 12:14

Shit! Va skumt...min mormor hade en sån dammsugare å frågade om jag ville ha den. Tror hon köpte den dyrt av en dörrknackare. Jag valde dock en nyare, ferrariröd Electrolux med 1600 Gigasug å automatisk sladdindragare.

Coola bilder Bionik! Glömde du stänga av solariet innan du tog bilden i mitten?

Alla: Dammsugaren har tillhört min farmor, och enligt en electroluxförsäljare som trängde sig på är maskinen från 1984. Han påstod att jag (eller min farmor) skulle ha bytt ut den för ca 15 år sen. Men en maskin som har beteckningen Super730 och som dessutom har Automatic power control byter man inte bara ut sådär.

Stryph/Enapa: Det är inte jag som poserar, förutom några armar lite här och var + att jag suktar efter en flaska explorer i övre högra hörnet på collaget (när syntarna fick så mycket utrymme kände jag mig tvungen att ha med lite reklam för dryckerna som gjort mig till den jag är idag också).

Global: Det är 101:an och 606:an, det syns tyvärr inte på bilden att dom lever, blinkar och låter. Polysixen används inte, ska fixa lite med den innan den får vara med (batteriläckage, försöka få den att kunna styras från en analog sequenser m.m.).

Mårre: jag visste inte ens att det gick att stänga av.

mvh/ Bionik - brunast av dom alla

1
Bevaka tråden