Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum. Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.
Problemet är att det blir väldigt förvillande, som i den här diskussionen till exempel, eller den här. Och om inte jag hade gjort en [u]-tagg i min presentation så hade nog inte många fattat att det var en del länkar injoxat.
Notera att jag länkar på tre ställen i ovanstående post. Alternativet är att länkad text får en annan färg, bara så att man kan se vad som är länkar. Nu får man gissa sig till det.
EDIT: Vilket syns mycket tydligare nu då länkarna har fått färg.
Mmm, jag röstar också för understrykning. Det är en internet-standard, hur man än vrider och vänder på det. Inte vackert, men man är väl van vid det här laget.
Ljusblått på länkar blev verkligen kalas, i "original" blir länkarna nästan oförändrade, ganska mörka - (hos mig iaf) men vem bryr sig om det - funky tapet-stuket är bäst!
Länkfärgerna i classic fixade. Vad tycker ni? Känns det bra? De dubbla logotyperna är även de borta när man är inne på forumet, de finns dock kvar på förstasidan. Vi tar en liten sak i taget.