Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Ny Scope Mjukvara!

Tråden skapades och har fått 6 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Hurra!!!

Nu känns det lite roligare att vara Creamware användare igen.

Ta en titt på www.creamware.de och njut av vad som komma skall.

Kanske blir man av med en del av de retsamma buggar som 3.1c dras med.

Man bävar

/Rob

ja och SDK! tveksamt om det funkar för oss som inte har kort med 14-15DSP

Varför har de förresten tagit bort en processor från Scopekortet? Lite snålt. Tycker ju de borde tryckt på ännu fler i denna moderna tid av farthysteri.

Konstigt...

Men faaaan vad jag längtar efter att tanka hem v.4

Ser verkligen fram emot den där varma känslan av förväntan som sedan hänsynslöst slås sönder av taskiga, dåligt betatestade drivrutiner vilka resulterar i knaster och blåskärmar.
Andå startar man om - läser på internet - ändrar buffrar och IRQ - för att efter två dagar inse att det inte går.
Att då få installera om hela operativsystemet (eftersom man mixtrat med det bortom räddning) och leta licenslappar och mjukvaror - bara för att få samma funktion som man hade innan man började - är det närmsta självmord jag kommit.

Likt förbannat kommer jag försöka... igen... och igen... for as long as we all shall live!

/Rob

Åsså var den försenad...

Så jävla uselt att man inte kan hålla en deadline man annonserar typ en vecka innan den skall träda i kraft.

Mjukvarubranschen suger apballe när det gäller löften.

/Rob
(Vars dator uppenbarligen får fungera ett par dagar till)

alltsåå.. scope 4 är över ett år försenat

men jo.. riktigt illa att även det nya datumet inte hålls

Hojta gärna till när det går att ladda ner.

Nu finns den för nedladdning. Inga världsomvälvande nyheter och jag har efter två timmars vänta fortfarande inte fått min aktiveringskod via e-mail.

Teknikens under.
/Rob

1
Bevaka tråden