Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum. Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.
Men går det få tag i nån fin ARP2600 och betala med nån form av avbetalning?
Cash is king, men har man inte så måste man ju låna, hehe. Nåja, det kommer väl fler tillfällen..
Ja man önskar verkligen att Music Mania uppstår igen, det var en trevlig butik med god service. Som vanligt hade de ju mycket överpriser, men va fan de ska ju tjäna pengar. Grejen var ju att man kunde snacka och pruta. Det var en bra butik helt enkelt...
.....och nu har man köpt en av Bennys 2600.
Och en EMS Polysynthi (enligt nätet den sämsta EMS burken, enligt en kompis i Schweiz helt underbart vansinnig). Ska ha dom själv. Inte sälja....
Man kan säga att Music Mania är den enda musikaffären jag handlar i. Rekommenderas, liksom!
Saw: Visst! Jag kommer dock inte hämta den förrän i Augusti,
har inte vägarna förbi förrän då.
Butiken: Ja, alltså, den finns ju men... Inte så länge till, antar jag.
Eller.
Jag har ingen aning ärligt talat; Benny har numera ändrat texten på http://www.feedbackmusic.se/ till en mer positiv "vi finns kvar"-variant.
Polysynthi har väl inte ens resonans på sina filter. Vill minnas att jag läst detta någnstans. Måste vara en ovanlig pjäs. Och så ser den ut som en hel cirkus.