Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Keffande Mediaspelare V. 10

Tråden skapades och har fått 3 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Jag installerade version 10 av Windows mediaspelare på min stationära jobbdator. Jag har kört mediaspelaren länge och vant mig vid den och den har det mesta jag behöver. I och med uppdateringen till senaste versionen så har den fått en egenhet jag inte alls fillar. När jag till exempel kör igång en fil så att spelaren öppnas så börjar den spela direkt och det är bra. Men under ca 30 sekunder kan jag inte göra ett skit mer än att höra den spela. Jag kan inte ändra volymen, byta låt, flytta på fönstret, hoppa fram i låten. Den är helt låst under första halv minuten. Detta är jäkligt störande om jag till exempel bara vill lyssna på ett kort ljud. Är det fler som har dessa erfarenheter?

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2004-10-01 15:25

Nopes, funkar kalas på min bärbara dator hemma.

Funkar bra här med, betan vet jag var lite strulig däremot. Det är inte den du installerat?

Vettitusan om det är en beta eller inte. Jag laddade ned den från Windows Update. Får testa pp min hemdator, den behöver ändå installeras om.

1
Bevaka tråden