Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Shyst databord

Tråden skapades och har fått 12 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • Eskilstuna
  • 2004-12-13 20:53

Var och impulsköpte ett snyggt/billigt databord på Jysk idag, Sasha heter modellen och är enkel/svart/kostar 200kr.

Verkligen värt att kolla in!

Bildbevis krävs! Billiga datorbord är alltid av intresse...

  • Medlem
  • Eskilstuna
  • 2004-12-13 22:23

Vi kan ta det i morgon, just nu så har jag akutmöblerat upp datorn på bordet, det är spånskiva med ett ytskickt som är svart och liknar vaxet på den blåa gotlandsosten man ser vid jul. Det är 2 Z-ben med hjul och Z-ana är i silverfärgad metall.

  • Oregistrerad
  • 2004-12-13 22:25

Provar länka till bilden, och hoppas att det är rätt bord. Är det ?

  • Medlem
  • Eskilstuna
  • 2004-12-13 22:35

Jepp J3000 det bordet är det, kunde inte hitta det på sidan, lätt värt 198:- ska eventuellt ha ett till som skrivbord eller tabletopp-hörnan.

  • Medlem
  • Eskilstuna
  • 2004-12-18 20:53

Så här ser mitt andra databord Sasha som jag köpte ut, har inte monterat dit tangentbordshyllan eftersom den bärbara macen bor på detta bord, snyggt och cleant utseende. 198kr......

  • Medlem
  • Uppsala
  • 2004-12-18 21:48

Schysst apan. Sen kan du ju investera i en bluetooth-modul och ett trådlöst vitt Apple-tgb. Väldigt stylish.

  • Oregistrerad
  • 2004-12-18 21:55

Själv föredrar jag stora bord. Skulle inte klara av och mysa vid ett så litet bord tror jag

  • Avstängd
  • Malmö
  • 2004-12-19 01:50

Idealet är IKEA:s Jerker. Bättre bord till hemstudion har aldrig skapats - inte i närheten av samma prisläge i alla fall... Hyllorna är som gjorda för att husera monitorer - och bordet har gott om plats till skärmar och annat som behövs.

  • Medlem
  • Uppsala
  • 2004-12-19 12:17

Vilket är lite skoj med tanke på att Jerker även byggde upp mycket av musiksverige. Jerker på JAM liksom! Grundare av Musikbörsen å allt.

Men IKEAs Jerker har väl blivit uppdaterad till att vara mindre funktionell för hemstudiobruk, right?

"Men IKEAs Jerker har väl blivit uppdaterad till att vara mindre funktionell för hemstudiobruk, right?"

japp.. tyvärr

  • Avstängd
  • Malmö
  • 2004-12-20 11:37

Jag har gnällt på de numera sämre svängbara hyllorna (tyckte att det kändes osäkert att placera monitorer för 30000:- på dem, medan jag faktiskt inte hade tvekat att ställa mig på den gamla modellen av hyllor) - och fick kontakt med en tekniker hos dem, så vi får se vad som händer framöver... Man kan ju hoppas att de tar till sig av kritiken.

  • Medlem
  • Eskilstuna
  • 2004-12-20 12:00

Jag skulle gärna ha ett jerker men inte hemma i lägenheten, tycker om mitt lilla bord, nu har jag 2st ett ska vara skrivbord så man kan löda och så...

1
Bevaka tråden