Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Andromeda A6 community...

Tråden skapades och har fått 6 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Oregistrerad
  • 2005-01-11 15:10

Tjenix!

Jag hittade en sida för er som har en Andromeda A6. Sidan innehåller tips/tricks, demos, patcher m.m.

http://www.wohmart.com/a6/

\\Gnutten

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2005-01-11 16:39

Hej!

Den sidan började egentligen som en email lista för A6 användare. När vi ville börja dela med oss av våra patcher behövdes en sida... En snäll själ knåpade ihop sidan och delade ut lite server plats. 

Jag trodde du var med i A6 listan... du har ju en. Läs Tips/Tricks, mycket bra och roliga tips att leka med.

MVH
Demokid

mums! Lyssnar under MP3.
JP8PWMpad m.fl är helt underbara men jag vet fortfarande inte om det är värt 30 papp.

Gnutten när får vi höra din musik?

Strax över 20K:- från Tyskland numer, och då tycker jag faktiskt det börjar närma sej fullt tänkbara summor...

  • Oregistrerad
  • 2005-01-12 11:06

demokid:
Jag testade lite saker i från Tips/Tricks igår kväll. Det som jag tyckte var intressant var hur stor skillnad det blev på ljudet om man använde positiv eller negativ sågtand.
En annan bra sak jag lärde mig var hur man fick mer filtersvep. Efter att ha läst hur man gjorde föreföll det helt naturligt. A6:an är egentligen inte så komplicerad, den har bara för många parametrar.

global motion:
Vet inte om jag vågar visa vad jag gör för musik för er. Ni är mycket begåvade musiker, man blir väll bara sågad.

\\Gnutten

Gnutten.. hur ofta blir folk sågade här egentligen?

Kan inte någon av ni Andromeda-ägare skriva en recension kring detta vackra monster?

Gnutten:

De som är avundsjuka på din Andromeda kommer nog såga.

Jag kommer nog såga om det saknas melodier eller harmonier. Gillar ifs en del musik som är helt utan.

1
Bevaka tråden