Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

terratec & audiophile

Tråden skapades och har fått 6 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

http://www.komplett.se/k/ki.asp?sku=118909&cks=PRL

detta verkar ju lovande. är less på att mitt audiophile bara har en ingång. skulle vara kalas med flera ingångar. är detta något att ha? det är ju bra pris, och 8 in (väl?) är ju alla tiders. någon som kan rekommendera något liknande med fler ingångar?

Den har tyvärr bara 2 in och 8 ut.

äsch. jag vill ha 8 in och två ut. tyckte att det var ett bra pris. jag behöver inte en massa utgångar, bara en massa ingångar. finns det andra alternativ som inte är så dyra? typ, runt 1500 kronor?

  • Medlem
  • 2005-01-17 16:39

När jag sökte runt efter något med många ingångar till ett "lagom" pris så var det Delta 1010LT som gällde. Beggad då.

tror faktiskt det är just den där M-audio 1010LT som är "din grej".
M-audio har ruskigt bra drivers till sina kort, det gör otroligt mycket kan jag lova.
finns nog inte så mycket annat att välja på, tror jag...

men iofs har för mig att jag sett dom där korten från Emagic som har 6 in och 2 ut (eller om det är 8 in o 2 ut).
dom där emagic korten finns i 2 olika versioner, dels med 6 ut o 2 in,en med 6 in o 2 ut.
kommer dock inte ihåg vad dom heter, men tror dom ligger runt 1500 som du nämnde.
är som sagt lite osäker på priset, men kan vara värt att kolla upp....

det jag länkade till är det närmsta jag kan komma på.. ~2300:- nytt har jag för mig

1
Bevaka tråden