Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

En sådan här ser man inte varje dag nr2

Tråden skapades och har fått 9 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Oregistrerad
  • 2005-01-25 23:30

Tjenixen!

Somvanligt har jag inte pengar p.g.a att jag köpte hemmabio utrustning! Jag ock min tajming. Skulle varit kul att trigga sequencern från datorn/Andromedan och sedan styra SH101:an.

Pro~One med STOR sequencer

\\Gnutten

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2005-01-26 01:35

Ja dessa ser man inte ofta av. Jag hade tur att köpa min från en snubbe ifrån Göteborg. Han åkte upp till STHML med sin familj för att gå på Grön Lund (när Lisseberg är så mycket bättre *säger en avundsjuk STHML:are).
Vi gjorde affär i hans hotellrum på Nordic Light Hotel, köpte den utan att testa den. Har man bara hårdvaran går det alltid att fixa. Jag hade tur.. den far i fin fint skick.

Kan verkligen rekommendera den för någon som jobbar med CV/GATE då det är enkelt att synca Pro~One och synca externt. Själv har jag använt UC-1 ganska lite. Roligt när man leker fram en truddilutt annars väljer jag MIDI/CV.

MVH
Demokid

Vi har också en sådan. Tyvärr har den ingen kontroll som blinkar blått. Men allt är som det ska.

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2005-01-26 08:20

Kul att han länkar till min Pro-One sida också!

  • Medlem
  • Uppsala
  • 2005-01-26 09:03
Citat:

Vi gjorde affär i hans hotellrum på Nordic Light Hotel, köpte den utan att testa den. Har man bara hårdvaran går det alltid att fixa.

Låter lite poetiskt det där!

Hade nästan kunnat gissat att det var Demokid som annonserat. Själv är jag lite sugen förstås, men ändå, ~ 7tkr för en röst, det svider.

  • Medlem
  • Huskvarna
  • 2005-01-26 11:50
Ursprungligen av PF:

Hade nästan kunnat gissat att det var Demokid som annonserat.

Ja, det vore ju isåfall inte första gången som Gnutten pushar för Demokids varor här... :hmmm:

Det är väl närmast ett standardpris numera? Kommer nog inte sälja min iaf..

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2005-01-29 02:32

Håller nog med dig... Skulle inte sälja mina, vem vet man kanske behöver reservdelar. Jag tycker det är rätt mysigt att använda UC-1 att styra en SH101 eller min andra Pro~One.

MVH
Demokid

Ursprungligen av Demokid:

Håller nog med dig... Skulle inte sälja mina, vem vet man kanske behöver reservdelar. Jag tycker det är rätt mysigt att använda UC-1 att styra en SH101 eller min andra Pro~One.

Är det därför du har lagt ut den med UC-1 på annons?

  • Medlem
  • Huskvarna
  • 2005-01-29 03:13

:eek:

1
Bevaka tråden