Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Någon som testat Proteus X?

Tråden skapades och har fått 10 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Jag kommer med största sannolikhet beställa en från Thormann nu till veckan, men det skulle vara intressant att höra om någon här har några synpunkter innan.

/Dalle

  • Medlem
  • Trollbäcken
  • 2005-02-20 16:36

Näe, men jag har en stående på skrivbordet...:)
Ska stoppas i min nya dator som förhoppningsvis kommer denna vecka...

Kul, Lasse! Ser fram emot en ingående recension!

Förresten, visst fick du med ett erbjudande om att uppgradera till Cubase SL med på köpet?

  • Medlem
  • Trollbäcken
  • 2005-02-20 18:04

Näe, något sådant har jag inte sett till...

Det står här.
http://www.emu.com/support/files/storage/Read...

Om detta stämmer ska jag utnyttja detta, har bara VST 5.1 nu, och där kan man bara köra åtta mjukissynthar..

  • Medlem
  • Trollbäcken
  • 2005-02-20 18:19

Aha, har inte kollat på skivorna som följde med men filen ligger säkert där...intressant...

  • Medlem
  • Skövde
  • 2005-02-21 00:28

OT: Sådana där skivor som följer med är ibland toppen! Jag skulle köpa ableton Live 4 och kom på att jag hade deltaversionen på en sådan där fånig medföljande skiva. Istället för 4000:- så kostade det bara 2500:- att uppdatera från deltaversionen. Sådant blir man glad över!

Jag fick Musikbörsen att matcha Thormann's pris! Så på fredag ska det köras Proteus X för fulla muggar!

  • Medlem
  • Trollbäcken
  • 2005-02-21 15:28

Det var inte dåligt...det skulle jag ha tänkt på när jag shoppade på Estrad...

Jag är snål helt enkelt. Om jag prutar mycket kan jag köpa produkter oftare..

Nu har jag fått hem den! Funkar sisådär i min gamla trötta och minnesfattiga Athlon 1200, men nästa vecka kommer min nya dunderburk och då blir det åka av!

1
Bevaka tråden